ما در كشورمان نوازندگان جوان، با استعداد و تحصيل كرده اي داريم كه به واقع بسياري از آنها چيزي از بهترين نوازندگان اروپايي كم ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري بيست و هشتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر؛ كياوش صاحب نسق سرپرست گروه«نوفه»كه در بخش جنبي جشنواره بيست و هشتم به روي صحنه مي رود، گفت: اركستر مجلسي«نوفه» را دي ماه 1391 با اين هدف پايه گذاري كردم كه گروهي از بهترين نوازندگان جوان و با استعداد موسيقي كلاسيك را دور يكديگر جمع كنم تا هم به معرفي و پرورش اين استعدادها بپردازم و هم آثار خوب آهنگسازان كشورمان توسط گروهي توانمند اجرا شود.
اين آهنگساز در ادامه افزود: ما در كشورمان نوازندگان جوان، با استعداد و تحصيل كرده اي داريم كه به واقع بسياري از آنها چيزي از بهترين نوازندگان اروپايي كم ندارند و مهمترين انتظار ما از مسئولان جشنواره موسيقي فجر كشف اين استعدادها و حمايت از اين سرمايه هاي كشورمان است.
وي همچنين تصريح كرد: اركستر مجلسي«نوفه» شامل گروهي مستعد از اين نوازندگان است كه در بيست و هشتمين جشنواره و در روز 25 بهمن در تالار رودكي قطعاتي از ساخته هاي من را مانند«نميدان»، «آوايي»، «ندانستگي»، «ورن»، «ديو هوس»، «مرغ آمين»، «نسوش» و «آناست» اجرا خواهند كرد.
اين موسيقيدان ادامه داد: اعضاي اركستر مجلسي نوفه را تينا جامه گري(ويلن)، پريسا پيرزاده(ويلن)، آتنا زنگنه(ويلنسل)، نگار نوراد(ويلن)، نيايش جواهري(پيانو)، مهرداد غلامي(فلوت)، ژابيز و گلريز سربخش(سليست هاي ويلنسل و ويلن)، فرزان فرنيا، ارسلان امير احمدي، انوشا مصطفايي و ارغوان ملك محمدي(اعضاي گروه پركاشن) تشكيل مي دهند.  
اركستر مجلسي نوفه به سرپرستي كياوش صاحب نسق  25 بهمن ماه ساعت 21  در بخش جنبي بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در تالار وحدت به روي صحنه مي رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.