فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به افتاح فاز نخست مسکن بسیجیان برازجان، از پیشرفت70 درصدی فاز 2و3 این مجتمع خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار فتح‌الله جمیری در آئین افتتاح پروژه‌های مسکن بسیجیان شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای ارائه خدمات مناسب به بسیجیان صورت گرفته است و اقدامات مناسبی نیز برای تامین مسکن بسیجیان صورت گرفته است.

وی به اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا 15 قطعه زمین برای ساخت مسکن به بسیجیان و مردم واگذار شده که در حال حاضر شاهد ساخت 300 واحد مسکونی در برازجان هستیم و 90 واحد آن امروز افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از احداث فازهای دو و سه این مجتمع‌های مسکونی در برازجان خبر داد و اضافه کرد: این دو فاز نیز دارای 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی هستند که با تلاش‌های صورت گرفته، در سال آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: به منظور ساخت این واحدهای مسکونی برای هر واحد 37 میلیون تومان پرداخت شده است که چهار میلیون تومان آن بابت زمین است و 30 میلیون تومان هم تسهیلات پرداخت شده است.

سردار جمیری در ادامه خاطرنشان ساخت: سهم پرداختی تسهیلات امسال ما 15 میلیارد تومان بوده است.

پرداخت هزینه میدان و خیابان‌های شهرک بسیجیان توسط استانداری

استاندار بوشهر نیز در این آئین به نقش مهم بسیج در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: هر کجا ولایت و انقلاب مطرح باشد بسیج هم هست و بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ‌تحمیلی، مقابله با تحریم‌ها و مبارزه با شبیخون‌های فرهنگی نقشی اساسی و تاثیرگذار داشته است.

فریدون حسنوند با تقدیر از تلاش فعالان ساخت مجتمع‌های مسکونی بسیجیان و به‌ویژه فرماندهان سپاه و بسیج استان بوشهر و شهرستان دشتستان، هزینه احداث میدان بسیج و بخشی از بلوار و خیابان‌های شهرک بسیجیان و شهرک فرهنگ را متقبل شد.

وی خواستار پیگیری شهرداری برازجان و فرمانداری دشتستان برای دریافت اعتبارات این طرح‌ها از دفتر فنی استانداری بوشهر شد.

سرهنگ احمد عالی فرمانده سپاه شهرستان دشتستان نیز در این آئین گزارشی از روند ساخت مسکن بسیجیان در این شهرستان ارائه داد و اظهار داشت: همه تلاش خود را برای اجرای با کیفیت و سرعت‌بخشیدن به عملیات این پروژه‌ها به کار گرفتیم تا امروز شاهد بهره‌برداری از این واحدها باشیم./ک
برچسب ها: افتتاح ، فاز ، نخست ، مسکن ، بسیجیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.