مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی دوم اسفندماه 1391 در تبریز به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، داننده" اظهار داشت: کار داوری این جشنواره در مرحله‌ی پایانی است و نفرات برتر و وبلاگ‌های برگزیده طی آیینی دوم اسفندماه امسال معرفی می‌شوند.

وی افزود: تکنولوژی جدید و تحولاتی که در عرصه ارتباطات شکل گرفته تبدیل به حرکتی جریان‌ساز در جامعه شده و در این میان اینترنت رسانه‌ای قدرتمند است که توانسته رسالت پیام‌رسانی را بر عهده گیرد.

داننده تاکید کرد: اگر مسیر‌های استفاده صحیح از این رسانه در اختیار تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان قرار گیرد فضای سایبر در کنار معایب، از مزایای بی‌شماری برخوردار شده و موجب تعالی خواهد شد.

وی تاکید کرد: جشنواره منظومه‌ی آیات با گستره‌ی وسیع برگزاری و تنوع موضوعات زمینه مناسبی برای تقویت و تداوم پرداختن به مضامین دینی و قرآنی را فراهم آورده است.

براساس این گزارش، جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار و نفرات برتر این جشنواره دوم اسفندماه 1391 معرفی می‌شوند./س

برچسب ها: جشنواره ، وبلاگ ، قرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.