با شروع عرضه ویندوز ۸ و قابلیت های جدیدی که در این سیستم عامل قرار گرفته، تهیه یک ماوس مناسب با آن، خالی از لطف نیست.

به گزارش دريـــچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ماوس جدید کمپانی لاجیتک با نام Touch Mouse T620 طراحی بسیار زیبایی دارد. سطح براق، صیقلی و روان T620 در دو رنگ مشکی و سفید، کاربران را به لمس نقاط مختلف محصول ترغیب می‌کند.
علاوه بر عملکردهای کلیک چپ و راست روی این ماوس، قابلیت‌های لمسی بسیاری نیز وجود دارد. این قابلیت‌ها که برای کنترل و تسلط بیشتر در ویندوز ۸ طراحی شده اند، شاید در ابتدا برای کاربران گیج کننده باشد؛ به طوری که برخی از عملکردها را غیر فعال کنند.

 
اما با آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و عملکردهای متنوع ماوس، کاربری ویندوز ۸ بسیار آسان خواهد شد. برای بهره مندی از کلیک - وسط، می‌توان هر دو انگشت را روی قسمت فوقانی محصول فشار داد. در حالیکه همین دستور اگر دوبار تکرار شود (Double-Click)، دسکتاپ شما را به حالت hide یا show در می آورد. این دستور اگر با دوبار کلیک توسط تنها یک انگشت صورت گیرد، هر جا از ویندوز ۸ که باشید، شما را به صفحه Start باز می‌گرداند. قابلیت Scrolling از محورهای افقی و عمودی هم با کشیدن یک انگشت روی سطح لمسی ماوس صورت می‌گیرد.
 
 
از آنجاییکه سطح لمسی ماوس بسیار حساس است، تمامی دستورات و عملکردهای ماوس T620 لاجیتک از طریق نرم افزار آن تغییر پذیر است و قابلیت غیرفعال سازی آن ها نیز وجود دارد.
برچسب ها: ماوس ، لمسی ، ویندوز ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
سلام برای ویندوز 7 طراحی نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
الان یا الان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
الان یا الان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
قیمت این موس چقدر هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
والا قیمت موس های بیسم تاچ دار حدود 60 هزار تومنه
آخرین اخبار