گلوبال ريسرچ در گزارشي نوشت: اگر در جهان یک کشور باشد که شما اصلاً دوست نداشته باشید در آنجا زندگی کنید، آن کشور مطمئناً کره شمالی خواهد بود اما انگار متاسفانه هر روز که می گذرد آمریکا به کره شمالی شبیه تر می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، وزارت امنیت داخلی اوباما است که فعالان ، مخالفان سیاسی ، تظاهرکنندگان علیه جنگ و وال استریت، مسمانان، مهاجران آمریکای لاتین و خبرنگاران مخالف را تحت تعقیب قرار می دهد.

کره شمالی کشوری است با حکومتی پلیسی که در آن رهبر کره، ستایش و پرستش می شود . هیچ مخالفتی تحمل نمی شود و جاسوس های حکومت همه جا هستند .

به نظر می رسد آمریکا دقیقاً باید برعکس کره شمالی باشد. اما انگار باراک اوباما شعار تغییر خود را طور دیگی به اجرا در آورده و دارد از نو، آجر به آجر جامعه جدید آمریکا را خودش می سازد . 
به نظر می رسد نوعی پرستش شخصیت دارد اطراف اوباما و تحت نظارت ورهبری او شکل می گیرد.

در واقع حکومت آمریکا تحت حاکمیت اوباما هر روز سرکوب گر تر و ظالم تر می شود . اما آیا واقعاً منظور مردم از حمایت از شعار "تغییر" اوباما رسیدن به تقدس کاذب رهبران حکومت هایی مثل کره شمالی ، شوروی سابق ، چین کمونیست و یا آلمان نازی بوده است ؟

همه آن حکومت ها پر از ظلم و استبداد و مرگ بودند . آیا آمریکا جایی است که واقعاً بشود آن را به کشوری مثل کره شمالی تبدیل کرد؟

حقیقت این است که باید به نقطه مقابل چیزی که باراک اوباما می خواهد ، برسد. آمریکا یک دولت فدرال کوچک و چابک می خواهد . دولتی کوچک با احساسی بزرگ نسبت به آزادی و مدنیت با نوعی کاپیتالیسم آزاد وسیاستمدارانی که دم و دستگاهی اندک و کوچک دارند و همه چیز را برای مردم میخواهند. 

اما متاسفانه چیزی که ما میخواهیم باچیزی که الان هستیم به شدت در تضاد است .

شاید باور نکنید اما در زیر نشانه هایی آمده است بیانگر این است که آمریکا با رهبری باراک اوباما به کره شمالی شدن نزدیک می شود :
- باراک اوباما ، کارول برونز ، از اعضای سابق جامعه سوسیالیسم بین الملل را بعنوان سزار محیط زیست برگزیده است .

- اوباما به جان هولدرن کسی که از کاپیتالیسم بعنوان تخریب کننده محیط نام برده است حمایت و به وی نشان سزار علمی داد.

- اوباما ، وان جون که یک کمونیست انقلابی کهنه کار است را بعنوان سزار سبز مورد تفقد خود قرارداده است .

- وزیر کار باراک اوباما ازجناح سوسیالیست مجلس نمایندگان یعنی هیلدا سالس است .
- باراک اوباما ، آنیتا دان را که مائو را بعنوان یکی از فلاسفه و سیاستمداران محبوب خود نام برده است به سمت مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب کرده است .

- همانطور که پاول رودریک گریگوری در فوربس نوشته است ، سیاست های اقتصادی باراک اوباما دقیقاً عینی همانی است که حزب سوسیالیست های اروپایی از آن یاد می کند.
- یک حکومت دیکتاتور موقعی می تواند موفق باشد که یک سیستم بوروکراسی پیچیده و گسترده داشته باشد . امروز تعداد کارمندان دولت فدرال از زمان تاسیس دولت آمریکا در سال 1776 بی سابقه است .

- در کره شمالی هرگونه مخالفتی به شدت سرکوب می شود . در آمریکا نیز ، دیکتاتوری باراک اوباما درحال گسترش است . باراک اوباما یک چیز می گوید و کار دیگری انجام می دهد . اوست که دستور می دهد از مردم جاسوسی کنند . اوست که ای میلهای مردم را چک می کند. اینترنت و تلفن ها را رصد می کند و علیه همه مدارک جمع آوری می کند . 

گابریل شون فیلد نویسنده کتاب رازهای ضروری می نویسد این اوباما است که که به اعتمادمردم به خودش خیانت کرده است .

- وزارت امنیت داخلی اوباما است که فعالان ، مخالفان سیاسی ، تظاهرکنندگان علیه جنگ ووال استریت ، مسمانان ، مهاجران آمریکای لاتین و خبرنگاران مخالف را تحت تعقیب قرار می دهد . پروفسور جک بالکین استاد حقوق می گوید که ما هم اکنون شاهد قانونی شدن جاسوسی از مردم هستیم . اوباما حتی از جرج بوش هم بدتر شده است.

- تحت حاکمیت اوباما میزان تحت نظر گرفتن مردم آمریکا به شدت افزایش یافته است. کارهایی که در این مورد تحت نظر اوباما انجام میگیرد دیکتاتورهای پیشین ، خوابش را هم نمی دیدند . بعنوان مثال یک فن آوری به نام trap wire  که بسیار پیشرفته است در شهرها و مکان های مهم نصب شده است.

- تحت حاکمیت اوباما هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی فقط برای جنگ استفاده نمیشود بلکه برای جاسوسی از مردم نیز از آنها بهره برداری می شود.

- براساس طرح دولت اوباما برای جاسوسی مردم از یکدیگر، با استفاده از امکانات گوشی iphone این مردم اند که از فعالیت های مشکوک همسایه اشان عکس و تصویر بگیرند و به مقامات گزارش دهند.

- این اوباما بود که اولین بار ماموران هرزه و دزد TSA (ماموران فرودگاه ها ) را به راه انداخت.

- دولت اوباما هنوز به قانون دستگیری و زندانی کردن بدون محاکمه شهروندان آمریکائی پایبند است.

- شاید باور نکنید اما اوباما به همراه دوستانش در کنگره قصد دارد با اضافه کردن بندی به قانون اساسی آمریکا ، بتواند برای سومین بار رئیس جمهور شود.

- پرستش شخصیت اوباما دارد وارد مراحل مسخره و خنده داری می شود . اخیراً یک بازیگر به نام جیمی فاکس در مراسم اهدای جوایز برنامه های تلویزیونی از اوباما به عنوان مسیح و نجات بخش ما یاد کرده است!

- از وقتی اوباما در نوامبر پیروز انتخابات شده است واژه های مذهبی در مورد او به شدت زیاد شده است. بعنوان مثال اخیراً نیوزویک مقاله ای با تیتر ظهور دوم درباره اوباما نوشته است .

- یک نقاش به نام مایکل دی آنتونیو تصویر اوباما را به جای مسیح کار کرده و در پشت تصویر ویز نیز مهر ریاست جمهوری آمریکا را زده است .

- این رسانه های عمده آمریکا هستند که اوباما را آدم خوب و مخالفان او را آدم بد معرفی می کنند.

- حزب کمونیست آمریکا تلاش های اوباما را برای غیرمسلح کردن مردم آمریکا را می ستاید.
- اکثر حقوق شخصی مردم آمریکا تحت ریاست جمهوری اوباما درحال نابودی است . مثلاً افراد سیگاری باید خیلی مواظب باشند . براساس قانون مجازات های تنباکو باید بیشتر جریمه بدهند . بر این اساس آنها 50 درصد بیشتر باید عوارض بدهند.

- تحت حاکمیت اوباما اگر کسی گاو و یا گاوداری شخصی داشته باشد نمی تواند از شیر گاو خودش استفاده کند و یا آن را بفروشد.

- براساس قوانین دولت اوباما کهنه سربازان ، فعالان آزادی های شخصی و مدنی ، ملی گراها ،فعالان رسانه ای و اینترنتی ، فعالان ضد سقط جنین ، مخالفان مهاجرت های غیرقانونی و.. جزء تروریست های بالقوه هستند .

- گسترش امپراطوری آمریکا تحت حاکمیت اوباما به داخل آمریکا محدود نمی شود و به خارج از این کشور هم سرایت کرده است . گویی مردم دنیا مجبورند حرف ما را گوش کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار