تئو باکر اعلام کرد تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه به دنبال انتقام گیری از لبنان در بیروت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از خبرگزاری الکاس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در چهارچوب رقابت های تدارکاتی جام ملت های آسیا و جام جهانی 2014 به مصاف لبنان می رود.

سرمربی لبنان، تئو باکر معتقد است تیمش شانس زیادی برای صعود به جام ملت های آسیا در سال 2015 دارد و آنها همچنین هنوز امید خود را برای صعود دور نهایی جام جهانی از دست نداده اند.

باکر همچنین اعلام کرد بر خلاف گمانه زنی ها، دیدار بسیار سختی پیش روی آنها خواهد بود چرا که تیم های ملی ایران و کویت که در دیدارهای قبلی مغلوب شده اند حالا به دنبال انتقام گیری هستند و به طور قطع عملکردی قابل توجه از خود به نمایش خواهد گذاشت.

او همچنین برگزاری اردو در قطر را نیز بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: آنها امکانات خوبی برای ما پیش بينی کردند که سبب شد کیفیت این اردو در حد قابل توجهی بالا برود.

برخلاف ورزشگاه های لبنان که چمن مصنوعی است آنها چمن طبیعی در اختیار ما قرار دادند.

تئو باکر همچنین اعلام کرد علت اینکه آنها مجبورند در بازی های تدارکاتی و دوستانه شرکت کنند ضعف شدید لیگ فوتبال کشور لبنان است که سبب می شود بازیکنان در بازی های دوستانه فرصت یادگیری و کسب تجربه را داشته باشند و فوتبال حرفه ای را در بازی با کشورهای دیگر تجربه کنند.

او همچنین اعلام کرد دیدار مقابل تیم ملی کشورمان برایش از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که بازیکنان ما بازی را بسیار جدی می گیرند.

این دیدار روز چهارشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی کشورمان برگزار خواهد شد./مح

برچسب ها: ایران ، لبنان ، انتقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار