بازیافت گرم آسفالت به روش درجا در محور شیراز-جهرم و معرفی معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نورشیراز عناوین اخبار کوتاه امروز استان فارس است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، برای اولین مرتبه در استان فارس، بازیافت گرم آسفالت به روش درجا درمحور شیراز-جهرم به اجرا در آمد.

عزیزالله روشن با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در سال جاری قراردادی بین اداره راه و شهرسازی فارس و شرکت ایران سایول جهت بازیافت گرم آسفالت به روش درجا در سطح محورهای شریانی استان فارس با مبلغ 50 میلیارد ریال منعقد شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس افزود: بعد از مطالعات کارشناسی در بین محورهای استان فارس، ابتدا محور شیراز-جهرم (حدفاصب اکبرآباد-خفر) و محور شیراز-آباده(حدفاصل سیوند-سعادت شهر) به عنوان محل اجرای پروژه انتخاب شدند.

روشن اظهار داشت: در حال حاضر اکیپ اجرایی شرکت یاد شده در محور شیراز-جهرم فعال و نسبت به بازیافت اقدام می کنند.

وی گفت: از مزایای بازیافت آسفالت گرم استفاده از مصالح و تیر موجود در سطح رویه راه ها، کاهش هزینه های اجرایی نسبت به روکش آسفالت، جلوگیری از تخریب محیط زیست به دلیل نیاز کمتر به مصالح،جلوگیری از هدررفت منابع نفتی کشور ، مشکلات کمتر جهت هدایت ترافیک و بالا بودن سرعت کار است.

معاون جدید دانشگاه پیام نورشیراز معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه برگزار گردید، ابتدا دکتر حسام الدین رمضانی رییس دانشگاه طی سخنانی از زحمات و تلاشهای ارزنده و بی شائبه جناب آقای دکتر سید احمد رضوی زاده در زمان تصدی معاون آموزشی دانشگاه قدردانی به عمل آورد و برای دکتر رحمت سلطانی به عنوان معاون آموزشی جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

وی به تحولات مثبت و رو به رشد دانشگاه طی چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: رسیدن دانشگاه به موفقیتهای برتر کشوری در زمینه های مختلف مرهون تلاشهای همه همکاران در دانشگاه است و معاونین ،مدیران و تمامی کارکنان باید با همدلی،انگیزه و تلاش مضاعف درجهت موفقیت های بیشتر و ایجاد رضایتمندی دانشجویان گام بردارند.

در ادامه دکتر رضوی زاده معاون سابق آموزشی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس دانشگاه و تمامی همکاران به جهت همکاریهای لازم در دوره مسئولیت وی به عنوان معاون آموزشی دانشگاه ،با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زمان مسئولیتش به عنوان معاون آموزشی دانشگاه ، آمادگی خود را برای همفکری و خدمت به دانشجویان و دانشگاه همچون گذشته ابراز داشت.

همچنین دکتر سلطانی معاون جدید آموزشی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای دلسوزانه دکتر رضوی زاده در زمان تصدی معاون آموزشی ، ضمن تاکید بر ایجاد همفکری و همکاری تمام اساتید و کارکنان خواستار حمایت تمام همکاران در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه شد. در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات ارزنده سید احمد رضوی زاده معاون پیشین آموزشی مرکز شیراز تقدیر و تشکر به عمل آمد./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.