رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از کاهش مدت زمان تعمیرات اساسی در این شرکت به 23 روز خبرداد.

سید محمود دبیرالنظاره در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: در سال 83 مدت زمان تعمیرات اساسی در پالایشگاه خانگیران سرخس 46 روز بوده است که این زمان در سال جاری به 23 روز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه این پالایشگاه تنها مجتمع گازی در شرق کشور می باشد اظهارداشت: ما در این نقطه از کشور برای خدمت رسانی به هم وطنان تابستان های گرم با دمای 45درجه سانتیگراد و زمستان های سرد با دمای منفی 20 درجه را تجربه کرده ایم بنابراین باید اقدامات موثر برای گازرسانی به مردم در زمستان را انجام دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در زمان تعمیرات اساسی واحد تحت تعمیر پالایشگاه از سرویس خارج

می شود تصریح کرد: ما همه ساله قبل از فرا رسیدن فصل زمستان با برنامه ریزی و با تمام توان واحدها را برای فعالیت در فصل سرد سال آماده سازی می کنیم تا با افت فشار مواجه نشویم که تعمیرات اساسی هم با همین هدف صورت می گیرد.

دبیرالنظاره با بیان اینکه در زمان تعمیرات اساسی، نوسازی واحدها هم باید صورت بگیرد افزود: نوسازی باید در همین زمان اندک تعمیرات اساسی، به پایان برسد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه خانگیران اضافه کرد: ما امروزه برای نگهداشت واحدها از روش های تعمیراتی بر اساس نت پیشگیرانه استفاده می کنیم.

گفتنی است: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در 165 کیلومتری مشهد واقع شده و گاز استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، مازندران، گلستان و بخشی از استان سمنان را تامین می کند/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.