رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 6 از اجرای طرح ماندگار محراب ساخته شده از کاشی شکسته در شهرک والفجر خبر داد.


شهرامی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: اداره زیباسازی شهرداری منطقه به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به زیباسازی سطح منطقه می نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا طرح ماندگار محراب ساخته شده از کاشی شکسته برروی نمای ساختمان روبروی مسجد در شهرک والفجر به طول 140 متر مربع اجرا می شود.

شهرامی فر در ادامه اظهار داشت: همچنین اجرای نقاشی دیواری در زمین های ورزشی محدوده منطقه از جمله خیابان استاد نجات اللهی، خیابان به آفرین به طول یک هزار و 200 متر مربع در دست اجراست.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات زیباسازی در حال اجرا در سطح منطقه عنوان داشت: بهسازی نما با استفاده از روش نانو در معابر سطح محدوده منطقه به ویژه خیابان ولیعصر (عج)، بهسازی کلیه پل های هوایی عابر پیاده نور پردازی کلی برای سواره با استفاده از نور خنثی، شستشو و پاکسازی نماهای شهری از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

شهرامی فر خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر میادین و معابر اصلی منطقه به طول 15 هزار متر آذین بندی و نورپردازی می شود و همچنین بازسازی تصاویر شهدا در سطح منطقه و نامگذاری و ساماندهی میدان ایثار واقع در خیابان فرش مقدم جنب دانشگاه تهران و نصب المان سرو در همین محل انجام می شود./ز

برچسب ها: زیباسازی ، ماندگار ، محراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار