همراه اول به عنوان اولین و تنها اپراتور تلفن همراه در خاورمیانه موفق به دریافت گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه از شرکت TUV NORD آلمان شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شرکت ارتباطات سیار ایران اپراتور اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در خاورمیانه، موفق به دریافت گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه (IMS) برای کلیه فعالیت‌های اداری و عملیاتی شبکه ارتباطی خود بر اساس نظام‌های سامانه استاندارد «مدیریت کیفیت»، «زیست محیطی» و «ایمنی و بهداشت حرفه ای» جهانی شد.

بر اساس این گزارش، اکنون تمامی فعالیت‌های جاری در شرکت ارتباطات سیار ایران بر اساس استانداردهای تاکید شده در سامانه مدیریت یکپارچه،IMS ISO 9001 (مدیریت کیفیت)، ISO 10004 (پایش رضایتمندی مشتری و افزایش سطح رضایتمندی مشتری)، ISO 14001 (مدیریت محیط زیست) و OHSAS 18001 (مدیریت ایمنی و بهداشت کارکنان) درحال اجرا است.

بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و کارکنان، ایمنی شغلی و بهداشت حرفه‌ای و مدیریت عوامل زیان آور زیست محیطی از جمله تعهدات مدیریت و کارکنان همراه اول است.

این گزارش می افزاید: تعهد مدیریت و التزام کارکنان اپراتور اول به این سامانه و اخذ گواهینامه های استاندارد مربوطه سبب می‌شود تا تمامی فعالیتهای شرکت بر اساس فرآیندهای استاندارد شده، مستند و اجرا گردد. ضمن آنکه وجود فرآیندهایی مدون و مستند موجب ارتقای عملکرد شرکت در چارچوبی مشخص، قانونی و مطابق دستورالعمل ها می شود.

این گواهینامه ها مطابق با استانداردهای بین‌المللی کیفیت به سازمان‌های مختلف جهان اعطا می‌شود و دریافت آن عامل افزایش بهره وری و جلب اعتماد بیشتر ذی‌نفعان است.

شرکت ارتباطات سیار ایران در پایان اعلام کرده با دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی، با جدیت و عزمی راسخ‌تراز گذشته، فعالیت های داخلی و بین‌المللی خود را با کیفیتی برتر ادامه می دهد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار