وزير بازرگاني دولت اصلاحات گفت: فکر مي‌کنم کانديداهاي اصلاح‌طلب در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري آنقدر زياد هستند که مي‌شود آنها را صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمد شريعتمداري در حاشيه مراسم بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي که از سوي جبهه مردمي اصلاحات برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه قطعا در انتخابات حاضر مي‌شويد؟ گفت: بله، حضورم در انتخابات قطعي است.

شريعتمداري در پاسخ به سوالي درباره اعلام برنامه‌هايش براي سکان‌داري قوه مجريه اظهار داشت: زمان اعلام برنامه‌ها فرا نرسيده است اما برنامه معين و تيم‌کاري مشخص شده است که در آينده نزديک اعلام مي‌شود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد پيش بيني شما از تعداد کانديداهاي اصلاح‌طلب در انتخابات رياست جمهوري چيست گفت: فکر مي‌کنم آنقدر زياد هستند که مي‌شود آنها را صادر کرد.

شريعتمداري درباره اينکه آيا با حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات به نفع وي کنار خواهد رفت يا خير عنوان کرد: من قبلا در اين مورد صحبت کرده‌ام و حرف تکراري نمي‌زنم.

عضو شوراي راهبردي روابط خارجي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه اسامي اعضاي کابينه و برنامه کاري خود را چه زماني اعلام مي‌کنيد؟ گفت: به زودي اسامي اعلام خواهد شد.

وي درباره مطرح شدن افرادي با عنوان اصلاح‌طلب بدلي در انتخابات سال آينده گفت: من هشت سال وزير دولت اصلاح طلب خاتمي بودم و در اين مورد بايد با کساني که با اصلاح‌طلبان بدلي ارتباط دارند سوال بپرسيد.

شريعتمداري در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه وحدت اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده امکان پذير است يا خير عنوان کرد: من هشت سال با دولت خاتمي و بيشتر از هشت سال با مجموعه مقام معظم رهبري در ارتباط بودم بنابراين مي‌توانم عامل وفاق باشم.

عضو شوراي راهبردي روابط خارجي درباره اينکه خاتمي ادعا کرده است شرايط براي حضور اصلاح طلبان در انتخابات فراهم نيست، عنوان کرد: ما اميدوار هستيم که شرايط فراهم شود تا همه سلايق و گروه‌ها بتوانند در انتخابات حاضر شوند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد با حجت الاسلام و المسلمين ري شهري ديدار داشته‌ايد؟ گفت: من هر هفته با آقاي ري شهري ديدار دارم چون از اعضاي دانشگاه علوم و حديث و قرآن هستم و رياست اين دانشگاه نيز با آقاي ري شهري است.

عضو شوراي راهبردي روابط خارجي در اين باره خاطرنشان کرد: من براي کانديداتوري در انتخابات با بسياري از بزرگان مشورت کرده‌ام.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار