رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور از برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی در این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ توصیه‌ای برای جریمه نکردن افراد متخلف را نمی‌پذیریم.

حسین سراج در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: این هفته با کمک بازرسان اتحادیه‌های صنفی برنامه تشدید با تخلفات اقتصادی را اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اصناف در شرایط سخت کمک مردم بوده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر نیاز به همکاری اصناف با اداره صنعت، معدن و تجارت داریم تا با تخلفات افراد زیاده‌خواه برخورد شود.

سراج از مردم خواهش کرد: با شماره تماس 124 اداره مذکور را در جریان تخلفات قرار دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه بهاره کالا، مواد غذایی و شیمیایی از 15 تا 25 اسفندماه آینده در سایت نمایشگاهی تعاون اطلاع داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور توضیح داد: کارگروه نمایشگاه با حضور عوامل مختلف تشکیل شده و درصدد است تا اعتراضات وارده به نمایشگاه پارسال را برطرف کند و قاعدتا با پارسال متفاوت است.

سراج با اشاره به ذخیره 120 تن سیب و 95 تن پرتقال در سردخانه‌ها برای مصرف میوه عید به مردم گفت که نگران نباشند؛ از 20 اسفند به‌صورت گسترده میوه‌های مذکور توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظر است به تمام متقاضیان غرفه داده شود، خاطرنشان کرد: برنامه امسال با کمک انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان با تکیه بر افزایش کمیت غرفه‌ها و کیفیت کالاهای عرضه شده اجرایی می‌شود./س 

برچسب ها: برخورد ، تخلف ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.