فرماندار چالدران گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر بیشتر برای مردم تبیین شود.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی است با اقدامات خود، معادلات و نقشه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر هم زنیم بنابراین باید دهه فجر را غنیمت شمرد.

وی تصریح کرد: خنثی کردن توطئه‌های ایادی استکبار جهانی هیچ‌گاه رنگ تحقق به خود نمی‌گیرد مگر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای آحاد جامعه به ویژه نسل جدید تبیین شده و آرمان‌های امام خمینی (ره) برای جوانان تشریح شود تا آنها نیز در این راستا قدم بردارند.

قلی‌پور با بیان اینکه جوانان باید بار این امانت را به دوش بگیرند، افزود: نسل جدید میراث‌دار انقلاب هستند پس باید ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده و با احساس مسئولیت و تعهد در این راستا قدم برداشته و برای تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری به طور مستمر تلاش کنند.

فرماندار چالدران به راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران و مردم مرزنشین چالدران در این روز تاریخی مانند سالهای قبل مقابل دشمنان نظام اسلامی صف‌آرایی کرده و به این وسیله با رهبری و شهدای این مرز و بوم به تجدید بیعت می‌پردازند.

وی به سپری شدن هفته وحدت همچنین میلاد نبی اکرم (ص) اشاره کرد و بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با دست یافتن به گنجینه وحدت و به دلیل داشتن روحیه ولایتمداری توانسته‌اند قله‌های رفیعی از افتخار و سعادتمندی را فتح کرده و جایگاه شایسته خود را در سراسر جهان به دست آورند./س

برچسب ها: انقلاب ، چالدارن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.