استاندار اردبیل گفت: اقتدار كنونی نیروهای مسلح كشورمان به بركت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد امروز در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان اردبیل افزود: قبل از انقلاب نیروهای مسلح و فرماندهان هیچ اقتداری از خود نداشت و همواره گوش به فرمان آمریكا و همپیمانان آمریكا بود.

وی با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب افزود: در زمان طاغوت تصمیماتی كه در كشور گرفته می شد بر اساس منافع آمریكا و همپیمانان وی بود ولی هم اكنون تصمیمات بر اساس تعالیم دینی و اسلامی اتخاذ می شود.

استاندار اردبیل به خودكفایی نیروهای مسلح كشور اشاره كرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ما یك نیروی وابسته بود و توان تولید حتی سیم خاردار را نداشت ولی هم اكنون در ساخت تجهیزات نظامی و دفاعی جزو كشورهای اول دنیا هستیم.

وی با اشاره به سنجش معیار عملكرد نیروهای مسلح در قبل و بعد از انقلاب اسلامی افزود: رضایتمندی آمریكا و همپیمانان آن در قبل از انقلاب معیار سنجش عملكرد نیروهای مسلح بود ولی هم اكنون عملكرد ها بر اساس ارزش های اسلامی و خدمت به مردم سنجیده می شود.

نیکزاد گفت: هم اكنون هر یك از نیروهای نظامی و انتظامی ما با آرزوی شهادت در سنگر خدمت مشغول هستند و ملتی كه آرزویش شهادت باشد پله های ترقی را یكی پس از دیگری طی خواهد كرد.

استاندار اردبیل در ادامه افزود: آمریكا و همپیمانان آن هم اكنون در مقابله با نیروهای ما عاجز مانده اند ، چرا كه هر ماموریتی كه به نیروهای مسلح در مقابله با استكبارجهانی داده می شود به نحو احسن اجرا می شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، اقتدار ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.