معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی درمراسم افتتاحيه هفته مشاغل گفت:امروزه دشمن از حركت علمي جوانان ما دچار اضطراب و سردرگمي است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مراسم افتتاحيه هفته مشاغل با حضور جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني در محل هنرستان محموديه 20 بجنورد برگزار شد.

محمد اکبرزاده در اين مراسم حركت علمي جوانان كشور را پرشتاب و اميدبخش خواند و گفت: امروزه دشمن از اين حركت علمي جوانان ما دچار اضطراب و سردرگمي شده و به همين دليل به ترور دانشمندان جوان هسته اي ما روي آورده است.

وی هفته مشاغل را يك نماد دانست و افزود:تا ما بتوانيم با برنامه ريزي صحيح در طول سال تحصيلي نيز دانش آموزان را به مشاغل موردنياز جامعه هدايت كنيم.

وي سياست آموزش و پرورش را جذب دانش آموزان در رشته هاي فني و حرفه اي و كاردانش عنوان كرد و اظهار داشت: بايد براي رسيدن به اين مهم افكار عمومي جامعه را اصلاح كنيم كه در اين ميان نقش مشاورين مدارس بسيار تاثيرگذار است.

موسوي معاون آموزش متوسطه بجنورد نيز در حاشيه بازديد از نمايشگاه آموزشگاه محموديه 20 گفت:امسال نمايشگاه هفته مشاغل بصورت غير متمركز و در كليه هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش بجنورد برگزار مي شود.

علاقه مندان مي توانند تا 19بهمن ماه از ساعت 8 صبح الي 12 ظهر از اين نمايشگاه ها بازديد کنند./س

برچسب ها: دشمن ، دچار ، سردرگمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.