باوفاترين ستاره‌هاي فوتبال آنهايي هستند که براي همه عصر فوتبالي خود در يک باشگاه باقي ماندند و به هيچ بهانه‌اي دل از باشگاه محبوب خود نکندند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در ميان بازيکنان فوتبال اغلب آنها که خود را حرفه‌اي مي‌دانند حتي در مدت زمان کوتاهي حضور در چند تيم را تجربه مي‌کنند آن ها معتقدند فوتبال يک ورزش حرفه‌اي است و در ورزش حرفه اي نبايد احساسي برخورد کرد.
اما در اين ميان برخي از مهره‌هاي فوتبالي نيز وجود دارند که تمام عمر فوتبالي خود را در يک تيم باقي مانده‌اند از اين جمله بازيکنان مي‌توان به پائو مالديني، فرانچسکو توتي و ليونل مسي اشاره کرد.
بازيکناني که به پيراهن تيم باشگاهي خود وفادار هستند و هرگز به تيم ديگري انتقال پيدا نکردند.



* وفادارترين رم

وفادارترين ستاره رمي کسي نيست جز فرانچسکو توتي کاپيتان حرفه‌ا ي تيم رم که هرگز از تيمش جدا نشد ال کاپيتانو در ميان هواداران رم و به طور کلي ايتاليايي‌ها شخصيت محبوبي دارد.

بازيکني که نظام عصر فوتبالي خود را در اختيار باشگاه رم بود و رکوردهاي زيادي در اين تيم به نام خود ثبت کرد رکوردهايي که بيشترين گل زده و بيشترين بازي انجام شده بود.



* مالديني هميشه ميلاني

پائولو مالديني نيز ستاره وفادار تيم ميلان است بازيکني که بسياري از اهالي فوتبال وي را بهترين دفاع چپ تاريخ فوتبال جهان مي‌دانند عليرغم پيشنهادهاي فراوان از باشگاه هاي مختلف مالديني در ميلان ماندني شد و لقب ال کاپيتانو را هم از سوي هواداران دريافت کرد لقبي که رهبران واقعي در تيم هاي فوتبال اختصاص مي دهند.

مالديني حدود 25 سال در ميلان حضور داشت و يکي از بزرگترين ستاريه‌هاي تاريخ ميلان و فراموش نشدني است.



* داستان مسي و پويول در بارسلونا


مسي اسطوره فوتبال جهان که افتخارات زيادي در سطح جهاني کسب کرده است نيز عمر فوتبالي خود را با بارسلونا گذرانده است و تا کنون مسي بارها گفته است که مي‌خواهد کفش‌هايش را در بارسلونا بياويزد مسي تا کنون برنده چهار جايزه توپ طلا فوتبالي جهان شده ا ست.
وي يکي از وفاداران مطرح باشگاه بارسلوناست که اخيرا نيز قرار دادي بلند مدت با اين باشگاه بست.

يکي ديگر از ستاره‌هاي وفادار تيم بارسلونا کارلوس پويول است مدافع تيم بارسلونا که از سال 1999 تا کنون در اين تيم باقي مانده است و ارزش و محبوبيت زيادي براي هواداران دارد.



* وفادار منچستر يونايتد


در تيم منچستر يونايتد نيز رايان گيگز از جمله بازيکناني است که از سال 1990 تا کنون در اين باشگاه حضور داشته است گيگز بازي‌هاي زيادي براي منچستر انجام داده است و 12 بار با اين تيم توانست فاتح ليگ برتر شود رايان گيگز در ميان هواداران منجستر نيز از محبوبيت بالايي برخوردار است گيگز در ميان کل هواداران انگليسي نيز از محبوبيت زيادي برخوردار است محبوبيتي که از وي يک موفق ستاره انگليسي ساخته است.

تيم منچستر يونايتد يک ستاره وفادار ديگر هم دارد وي پل اسکولز است هافبک 38 ساله‌اي که از سال 1993 تا کنون در منچستر بازي کرده است.
وي با اين تيم 10 قهرماني در ليگ و 2 قهرماني در ليگ قهرمانان را بدست آورد.



* کاسياس بازيکن دائمي رئال


کاسياس بهترين دروازه بان تاريخ اسپانيا يکي از وفاداران باشگاه رئال مادريد است وي سال‌هاي سال يعني از 1990 در رئال حضور داشته و عملکرد بسيار  خوبي نيز از خود به نمايش گذاشته است.

کاسياس دوبار با رئال به قهرماني اروپا و يکبار هم به قهرماني در جام جهاني دست پيدا کرده ا ست.
وي در ميان هواداران فوتبال از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است.



* جرارد و کاراگر وفاداران ليورپول

از جمله وفاداران بزرگ تيم ليورپول مي‌توان به استيون جرارد و جيمي کاراگر اشاره کرد.
استيون جرارد از سال 1998 در ليورپول بازي کرده است وي عليرغم داشتن پيشنهادهاي فراوان راضي نشد به تيم ديگري بپيوندد.

علاوه بر استيون جرارد جيمي کاراگر نيز يکي از وفاداران تيم ليورپول بوده است که هرگز از اين تيم جدا نشد.
کاراگر از سال 1986 در سن 18 سالگي اولين بازي خود را براي ليورپول انجام داد.
وي عليرغم اينکه مي‌توانست به باشگاه‌هاي زيادي که پيشنهاد بازي به وي دادند بپيوندد در ليورپول باقي ماند وي ليور پول را از هر تيمي بزرگتر مي‌داند.



* آدامز آرسنالي


توني آدامز يکي از وفاداران بزرگ تيم آرسنال بوده است بازيکين که از سال 1983 براي آرسنال بازي کرده است.
يکي از القابي که به وي داده شده آقاي آرسنال بود وي تبحر زيادي در آفسايد گيري داشت و در ميان هواداران محبوبيت فراواني داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار