شرکت خودروسازی جنرال موتورز ۱۳ هزار و ۶۸۰ دستگاه از خودروهای خود را در سطح جهان به دلیل نقص سیستم تعلیق و کیسه هوا فرا خواند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا ۸۵۱۹ دستگاه شوورلت میلابو ۲۰۱۳ سدان را در آمریکا به دلیل نقص سیستم تعلیق عقب که ممکن است به از دست رفتن هندلینگ خودرو و افزایش خطر تصادف منجر شود، فرا خواند.

 جنرال موتورز همچنین ۱۰۶۰ دستگاه از خودروهای خود را در کانادا، مکزیک فرا خواند.

براساس این گزارش این مشکل ابتدا در ماه دسامبر پیدا شد. مالکان این خودروها ممکن است ابتدا صداهای ناهنجار و مشکلات اندکی را در تعادل خودروی خود احساس کنند، اما با پیشرفت این شرایط به ویژه در سرعت‌های بالا ممکن است تغییرات ناگهانی در تعادل خودرو رخ دهد.

جنرال موتورز همچنین ۳۸۹۶ دستگاه بیوک ورانو، شوورلت کامارو، کروز و سونیک را در آمریکا به دلیل نقص سیستم ایربگ که ممکن است به دلیل نقص یک قطعه به درستی کار نکند، فرا خواند. همچنین ۲۰۵ دستگاه خودروی دیگر نیز در کانادا به دلیل این مشکل فرا خوانده شده‌اند.

بر این اساس میزان فراخوان خودروهای جنرال موتورز افزایش یافته است، زیرا این شرکت در ماه اکتبر گذشته نیز ۲۹۴۹ دستگاه بیوک ورانو و کروز ۲۰۱۲ را فرا خوانده بود./ع
برچسب ها: ایربک ، موتور ، جنرال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار