استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌زمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، 680 پروژه و طرح عمرانی در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، «حاتم ناروئی» اظهار کرد: در ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر 680 پروِژه‌ی عمرانی در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 2471 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل و آموزش و ... اجرا شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بخش کشاورزی و منابع طبیعی با 42.2 درصد مسکن با 20.4 درصد، حمل و نقل با 10.4 درصد و فصل آموزش با 9.7 درصد بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح را به خود اختصاص داده‌اند.

ناروئی افزود: در میان دستگاه‌های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی با 35 درصد، اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با 9.7 درصد، شرکت شهرک‌های صنعتی استان با 7.8 درصد و کمیته امداد امام خمینی( ره ) با 5.7 درصد بیشترین سهم را در میان دستگاه‌های اجرایی به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: شهرستان‌های زاهدان با 15.7 درصد، خاش 12.8 درصد، ایرانشهر 9.4 درصد و سراوان با 9 درصد رتبه‌های اول تا چهارم را به لحاظ توزیع شهرستانی پروژه‌ها دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آبرسانی به مراکز روستایی، احداث قطعاتی از بزرگراه‌های زاهدان – زابل و ایرانشهر – بم‌پور، احداث و بهسازی راه‌های روستایی، احداث مسکن مددجویی، ساخت مدرسه، احداث سالن ورزشی، راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال و طرح‌های کشاورزی ... از پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

ناروئی ادامه داد: دهه‌ی فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است از این‌رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

وی یادآور شد: در سی چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب 1200 برنامه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در نقاط مختلف استان در حال اجراست که این برنامه‌ها در ایام دهه مبارک فجر با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران در اذهان و یادآوری خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.