دارنده ی 6 عنوان قهرمانی المپیک در رشته ی دوچرخه سواری معتقد است افرادی چون آرمسترانگ بايد برای همیشه از این ورزش فاصله بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، لنس آرمسترانگ دارنده ی 7 عنوان قهرمانی توردافرانس به دوپینگ طولانی مدت اعتراف کرد و حالا خواهان حضور در برنامه های مبارزه دوپینگم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری است.

کریس هوی که تا به حال 6 مرتبه عنوان قهرمانی دوچرخه سواری دراکپ را کسب کرده است معتقد است چنین افرادی هیچ جایی در آینده ی این ورزش ندارند.

وی در این رابطه گفت: مسئله بسیارپیچیده ای است اما فدراسیون جهانی در حال تلاش است تا از این رسوایی نجات پیدا کند و آبروی رفته را به تیم بازگرداند.

وی در ادامه گفت: اما بخش وسیعی از این بهبود و بازیابی به آینده باز می گردد و مربوط می شود که برای ما بسیار مهم است که بدانیم دوپینگی ها و کسانی که آبروی این ورزش را خدشه دار کردند هرگز در آن جایی بخواهند داشت ، ما باید تعداد دفعات تست دوپینگ را افزایش دهیم حتی بودجه هایی را فراهم آوریم که به ما اجازه دهد هر روز تست دوپینگ بگیریم حتی در روز کریسمس.

هوی معتقد است صدماتی که آرمسترانگ به وجهه ی دوچرخه سواری وارد آورده جبران ناپذیر است.

وی در این رابطه گفت: برای دوچرخه سواران این موضوع بسیار نا امید کننده است.

مروشی که در آن مشغول هستیم و به آن افتخارمی کنیم زیر سوال رفته و همه درباره ی این موضوع از ما سوال می پرسند و همین سبب می شود که ما تقاضا کنیم که آنها هرگز دوباره نتوانند به این ورزش راه یابند و لکه ی ننگ را پر رنگ تر کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار