محمدرضا کشوری گفت: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست باشگاه صبای قم را قبول کردند و زمان بازی ما با الشباب امارات را از ساعت 14 به 17 بهمن تغییر دادند.

محمدرضا کشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال بازی حساسی مقابل الشباب امارات داریم. از تماشاگران می خواهم که روز شنبه 21 بهمن ماه برای تشویق و حمایت از تیم فوتبال صبای ایران به ورزشگاه یادگار امام بیایند.

 سرپرست باشگاه صبای قم در مورد تیم فوتبال الشباب امارات گفت: تیم الشباب امارات سه، چهار بازیکن خوب خارجی دارد و حریف دست و پا بسته ای نیست. همه این موارد دلیلی بر عدم نتیجه گیری تیم ما مقابل الشباب نمی تواند باشد. بردن این تیم عربی دور از دسترس نیست.

وي در خصوص وضعیت زمین ورزشگاه یادگار امام قم گفت: زمین یادگار امام خیلی بهتر از قبل شده است. مسئولان ورزشگاه یادگار امام در حال بازسازی چمن این ورزشگاه هستند تا آماده بازی با الشباب امارات کنند.

وی در خصوص عدم دعوت بازیکنان صبای قم از سوی کی روش بیان داشت: با احترام به نظر کی روش، جا داشت که یکی، دو بازیکن ما به تیم ملی دعوت شوند دعوت از بازیکنان برای تیم ملی سلیقه ای است و به طور حتم کی روش بهترین های لیگ برتر را برای تیم ملی انتخاب می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: سرمربی تیم ملی براساس سیستم بازی حریف نفرات تیم ملی را برگزیده است شاید در بازی های بعدی بازیکنان ما هم به تیم ملی دعوت کند.

کشوری در خصوص ناراحتی رویانیان از دعوت چهار بازیکن از پرسپولیس گفت: اگر رویانیان مدیر فوتبالی و ورزشی بود هیچ وقت این حرف ها را نمی زند.
به نظرم تیم ملی در مقطع حساس بحرانی قرار گرفته و به جای اینکه صحبت از بازیکنان دعوت نشده بکنیم باید تیم ملی را حمایت کنیم تا نتیجه لازم را بگیرد.

وی در خصوص بازی تیمش مقابل گهر دورود لرستان گفت: بازی با تیم ته جدولی گهر دورود لرستان سخت است. این تیم برای بقاء در لیگ برتر تمام تلاشش را انجام می دهد. دیدار با گهر دورود یک بازی تدارکاتی قبل از مسابقه با الشباب امارات است امیدوارم با برد مقابل گهر با روحیه مضاعف به دیدار الشباب امارات برویم.

وی در خصوص اولتیماتوم به صمد مرفاوی گفت: ما از عملکرد مرفاوی راضی هستیم. تیم ما 13 جدول بود که الان با حضور مرفاوی جزو شش تیم بالای جدول هستیم.

نتایج صبای قم در دور برگشت خوب بوده و براساس آن دلیلی برای اخراج مرفاوی وجود ندارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار