رئيس دادگستري سيستان و بلوچستان"عملکرد دستگاه قضا" را در بحث مفاسد اقتصادي و آسيب‌هاي اجتماعي مثبت دانست و گفت: کارنامه قوه قضائيه در دو سه سال اخير نسبت به سال‌هاي گذشته و مدت هاي مشابه کاملا مشهود و قابل تحسين است.

"حجت الاسلام ابراهيم حميدي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران، "عملکرد دستگاه قضا" را در بحث مفاسد اقتصادي و آسيب‌هاي اجتماعي مثبت دانست و اظهار داشت: کارنامه قوه قضائيه در دو سه سال اخير نسبت به سال‌هاي گذشته و مدت هاي مشابه کاملا مشهود و قابل تحسين است.

وي ادامه داد: اين نهاد از جهت تسريع در رسيدگي‌ها ، قاطعيت در صدور آراء و اجراي سريع احکام بسيار نقش مؤثري داشته است.

حجت الاسلام حميدي با اشاره به کاهش جرائم خشن در سال‌هاي اخير افزود: طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، مردم نيز از قاطعيت دستگاه قضائي ابراز رضايت و خرسندي کرده‌اند .

وي با اشاره به منطبق بودن آراء قضائي با موازين قانوني و شرعي تصريح کرد: مصداق روشن اين موضوع رسيدگي به پرونده اختلاس بزرگ مالي است که با تدبير و تأکيدات رياست محترم قوه، پرونده‌ها ازاطاله دادرسي مصون ماندند .

حجت الاسلام حميدي با اشاره به برخوردهاي قاطعانه در پرونده فساد بزرگ مالي گفت: به نظر مي‌رسد تغييري که در ديدگاه قضات نسبت به قوانين و مقررات و آسيب‌هاي موجود در جامعه  در اثر رهنمودهاي رياست محترم قوه به وجود آمده است رمزموفقيت و موجب تسريع پرونده ها و صدور احکام قاطع شده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار