نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است با تصویب طرح انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، 4500 نفر از کارکنان سیلوها و ادارات غله بیکار می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعید حیدری طیب اظهار داشت: این طرح که از حدود دو هفته قبل در مجلس مطرح شد، قرار است امروز(15 بهمن)مورد رسیدگی قرار  گیرد که با تصویب این طرح بخشی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی واگذار می شود.

وی گفت: اداره ها ی غله و کارکنان سیلوها از جمله این بخش ها هستند که جهاد کشاورزی اعلام کرده با کارکنان آنها کاری ندارد.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه،تصریح کرد:  جهادکشاورزی تنها ساختمان این مراکز را نیاز دارد و نیروهای خود را در آن مستقر خواهد کرد، یادآور شد:  در صورت اخراج این تعداد، 4500 خانواده با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه خواهند شد.

این طرح که کلیات آن به تصویب رسیده، شامل پنج ماده است كه در صورت تصویب جزئیات آن همه اختیارات، وظایف و امور مربوط به سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم از جمله در مسائل صادرات، واردات و تنظیم بازار داخلی محصولات و كالاهای اساسی زراعی، باغی و گیاهان دارویی به وزارت جهاد كشاورزی سپرده می شود.

امور مربوط  محصولاتی شامل گندم، برنج، جو، ذرت، پنبه وش، روغن، دانه های روغنی، چای، سیب زمینی، پیاز، حبوبات، سیب، پرتقال، خرما، كشمش، قند، شكر، كنجاله و همچنین محصولات دامی، طیور، آبزیان، شیر و فرآورده های لبنی، گوشت سفید، گوشت قرمز و نیز پیله ابریشم از وزارت صنعت معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد كشاورزی واگذار می شود/س

 

برچسب ها: بیکاری ، کارکنان ، سیلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.