پل طبیعت از شاخص ترین پروژه های اراضی عباس آباد است که با پیشرفت 65 درصدی به عنوان بزرگترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور هم اکنون طبقه دوم این سازه عظیم در حال تکمیل است.


 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت ا... ملاصالحی، مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد افزود: پل طبیعت یکی از شاخص ترین پروژه های واقع شده در اراضی عباس آباد است که از نظر فنی و اجرایی شاخصه های سازه و کاربری های تعریف شده در بین طرح های کلان مدیریت شهری پایتخت است و از این رو فعالیت های عمرانی آن با جدیت پیگیری می شود.
وی ادامه داد: پیشرفت عملیاتی عمرانی پل طبیعت مطلوب است و فعالت های اجرایی این پروژه در سه بعد عمرانی، سازه فلزی و تائسیات در حال انجام است که در مجموع آخرین گزارش ها حاکی از پیشرفت 65 درصدی تکمیل سازه طبقه اول و پیگیری فعالیت ها در طبقه دوم است.

ملاصالحی با اعلام اینکه پل طبیعت بزرگترین پل عبوری غیر خودرویی کشور است تصریح کرد: مساحت کلی پل حدود 7 هزار متر مربع و بخش اعظم این پل دو طبقه و در دو قسمت سه طبقه ای است که طبقه دوم آن حدودا 2870 متر مربع مساحت دارد و مسیرهای پیاده وری، دوچرخه سواری، عبور کالسکه، مکث، رستوران و کافی شاپ نیز جهت رفاه شهروندان تهرانی پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: در شیوه اجرایی این طرح با توجه به نصب و جوشکاری و استفاده از سازه های فضایی با ارتفاع 40 متری در کل کشور منحصر به فرد است و با پیشرفت عملیات عمرانی در طبقه دوم این پل، بهینه فضای سبز میانی بزرگراه مدرس نمای مناسبی پیدا کرده است.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد خاطر نشان کرد: پل طبیعت اتصال بهینه غربی و شرقی اراضی عباس آباد را بین بوستان های آب و آتش و طالقانی برقرار و با توجه به شاخصه های طراحی، سازه و کاربری به یکی از نمادهای جدید شهر تهران مبدل خواهد شد که در حوزه گردشگری شهری و توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی قابل توجه است./ل

برچسب ها: تکمیل ، عنوان ، عظیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار