فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: سارق لوازم خودرو، حین فروش لوازم مسروقه به دام افتاد


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین عبدی از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو خبر داد و گفت: از این متهم تعداد سه دستگاه ضبط صوت خودرو در حین فروش کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان ماموران کلانتری 12 این شهرستان تلاش‌های خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کرده و در تحقیقات خود دریافتند که متهم با پرسه‌زنی در سطح شهر و نقاط خلوت طعمه های خود را شناسایی و اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: ماموران با سرنخ‌های به جا مانده از این سرقت‌ها موفق شدند متهم را دربازار زنجان شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی  با اعلام اینکه از متهم تعداد سه دستگاه ضبط صوت خودرو کشف شد، گفت: این شخص در بازجویی‌های به عمل آمده به عمل مجرمانه خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی زنجان شد.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری کلاهبردار طلاجات در زنجان نیز اشاره داشت و گفت: این سارق زن با کلاهبرداری از صاحبان مغازه‌های طلا فروشی نسبت به سرقت از آن‌ها اقدام می‌کرد.

وی در ادامه با توضیح بیشتر این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به واحد گشت انتظامی که اعلام کرد خانمی با مراجعه به طلا فروشی‌ها اقدام به تعویض طلاجات بدلی با مشابه اصلی آن می‌کند، پیگیری این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم ابتدا طلاهای بدلی را از شهر قزوین تهیه و سپس با مراجعه به طلا فروشی ها اقدام به تعویض آن‌ها با طلای اصلی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد:با توجه به اطلاعات بدست آمده از شیوه کاری متهم وی درحین انجام معامله شناسایی و دستگیر شد.

وی در پایان  با اشاره به دستگیری سه نفر سارق سیم و کابل و لوازم داخل خودرو اظهار داشت: شهروندان توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت و کلاهبرداری جدی بگیرند تا از این پس شاهد این گونه موارد در سطح شهر نباشیم.
برچسب ها: سارق ، زنجان ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.