دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: ما اولین حزبی بودیم که اسم خاتمی را برای حضور در انتخابات آورديم اما وی گفت که حضورش منتفی است لذا همراه چند نفر به حضور خاتمی رسیدیم اما وی طوری صحبت کرد که ما این بحث را ادامه ندهیم.

مصطفی کواکبیان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راهکارهای اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات اظهار داشت:‌ طرح مناسک تشکیل هیئتی از بزرگان اصلاحات و راهکار حضور 20 الی 30 نفر از بزرگان در هیئت حکمیت برای ارائه دادن برنامه‌های خود و همچنين راهکاري براي ارائه برنامه‌هاي احزاب اصلاح‌طلب و اعضای شاخص شورای مرکزی آنها بود.

وی با تاکيد بر مناسب بودن طرح مناسک ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت اقدامی براي اين طرح انجام نداد و الان که دیگر این مسئله گذشته ما معتقدیم که اصلاح‌طلبان حتما باید یک فرد را به صحنه بیاورند.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: طبیعتا چند نفری که در نظرسنجی رای شورای سیاست‌گذاری را به دست بیاورند شانس انتخاب به عنوان کاندیدای اصلاحات را دارند.

کواکبیان درباره حضور خاتمی در انتخابات گفت: ما اولین حزبی بودیم که اسم خاتمی را برای این عرصه آوردیم اما وی گفت که حضور او منتفی است لذا همراه چند نفر به حضور خاتمی رسیدیم اما وی طوری صحبت کرد که ما این بحث را ادامه ندهیم.

انتهاي پيام/



برچسب ها: کواکبیان ، مناسک ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار