شهردار منطقه 18 از بهره‌برداري بانک اطلاعات بازار آهن شاد آباد در منطقه 18 با هدف جلوگيري از ابطال وقت کسب اطلاعات دوبله، ثبت و ضبط کليه اطلاعات به طور منسجم خبر داد.

محمد صارمي‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  گفت: بانک اطلاعات بازار آهن شاد آباد در منطقه 18 با هدف جلوگيري از ابطال وقت کسب اطلاعات ثبت و ضبط کليه اطلاعات به طور منسجم پاسخگويي بهتر شهروندان و مالکان، به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: پروژه پائيزان، بهار 1 و 2 بوستان و مهستان در چند مرحله به صورت مشارکتي ساخته و در قالب فرم‌هاي مشارکتي به طلبکاران شهرداري طالبان و خريداران واگذار شده است.
صارمي‌زاده ادامه داد: به دليل عدم اطلاعات جامع منسجم و پيوسته پراکندگي املاک يا واحدهاي تجاري و واحدهاي آپارتماني، سردرگمي مالکان، عدم پاسخ دهي مناسب عدم صدور پايان کار در مراحل مختلف وجود 7 هزار فرم ويژه واحدهاي آپارتماني بانک اطلاعات املاک بازار آهن شاد آباد در منطقه 18 به منظور جلوگيري از ابطال وقت و کسب اطلاعات دوبله ثبت و ضبط کليه اطلاعات به طور منسجم به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با اشاره به ساماندهي و جمع آوري واحدهاي صنفي مزاحم در شهر تهران گفت: واحدهاي صنفي مشکل زا و مزاحم در سطح شهر تهران از جمله بازارچه هاي آهن، انتهاي خيابان وليعصر حد فاصل خيابان حافظ و وليعصر جمع آوري ساماندهي و انتقال به بازار ميوه تهران و انبار گندم قديم ميدان شوش شده‌اند در حال حاضر نيز در بازار آهن تقاطع پل فني در آزادگان و بازار آهن شاد آباد در اين خصوص در دست ساماندهي و بهره‌برداري‌اند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار