شهرداري منطقه 18:

بهره‌برداري بانک اطلاعات بازار آهن شاد آباد در منطقه 18

شهردار منطقه 18 از بهره‌برداري بانک اطلاعات بازار آهن شاد آباد در منطقه 18 با هدف جلوگيري از ابطال وقت کسب اطلاعات دوبله، ثبت و ضبط کليه اطلاعات به طور منسجم خبر داد.

محمد صارمي‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  گفت: بانک اطلاعات بازار آهن شاد آباد در منطقه 18 با هدف جلوگيري از ابطال وقت کسب اطلاعات ثبت و ضبط کليه اطلاعات به طور منسجم پاسخگويي بهتر شهروندان و مالکان، به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: پروژه پائيزان، بهار 1 و 2 بوستان و مهستان در چند مرحله به صورت مشارکتي ساخته و در قالب فرم‌هاي مشارکتي به طلبکاران شهرداري طالبان و خريداران واگذار شده است.
صارمي‌زاده ادامه داد: به دليل عدم اطلاعات جامع منسجم و پيوسته پراکندگي املاک يا واحدهاي تجاري و واحدهاي آپارتماني، سردرگمي مالکان، عدم پاسخ دهي مناسب عدم صدور پايان کار در مراحل مختلف وجود 7 هزار فرم ويژه واحدهاي آپارتماني بانک اطلاعات املاک بازار آهن شاد آباد در منطقه 18 به منظور جلوگيري از ابطال وقت و کسب اطلاعات دوبله ثبت و ضبط کليه اطلاعات به طور منسجم به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با اشاره به ساماندهي و جمع آوري واحدهاي صنفي مزاحم در شهر تهران گفت: واحدهاي صنفي مشکل زا و مزاحم در سطح شهر تهران از جمله بازارچه هاي آهن، انتهاي خيابان وليعصر حد فاصل خيابان حافظ و وليعصر جمع آوري ساماندهي و انتقال به بازار ميوه تهران و انبار گندم قديم ميدان شوش شده‌اند در حال حاضر نيز در بازار آهن تقاطع پل فني در آزادگان و بازار آهن شاد آباد در اين خصوص در دست ساماندهي و بهره‌برداري‌اند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار