مراسم جشن استقبال از 1500 دانشجو در مقطع کارشناسی ورودی های جدید در تاریخ 16 بهمن ماه سال 91 از ساعت 9 الی 16 بعدازظهر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

دکتر صحرایی، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم جشن استقبال از 1500 دانشجو در مقطع کارشناسی ورودی جدید در نیم سال دوم در تاریخ 16 بهمن ماه از ساعت 9 الی 16 بعدازظهر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: سخنرانان این مراسم دبیر محترم شورای انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه (دکتر شریعتی) هستند، همچنین کارگاه های آموزشی این مراسم شامل آئین نامه های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، مسائل انضباطی دانشگاه، مکان زندگی  جمعی و محیط دانشجویی، کارگاه های مشاوره آموزش داده می شود.

صحرایی در خصوص ماهیت مراسم بیان کرد: ماهیت این برنامه، جشن و آموزش برای دانشجویان جدید الورود است و همچنین تشکل های دانشگاه (بسیج دانشگاه) و نهاد معظم رهبری در این کارگاه غرفه دار هستند که کانون های وابسته به خود را عضوگیری خواهند کرد و کتابچه ای از ضوابط و آئین نامه ها برای دانشجویان تهیه شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم که در این مراسم دانشجویان آنچه که لازمه شرایط زندگی جمعی است را در این شرایط فرابگیرند./ح
برچسب ها: دانشجو ، آموزش ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار