عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: اصولگرایان با احساس تکلیف در برابر نظام، در انتخابات به میدان بیایند و برای مصلحت نظام نیز ائتلاف کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، " آیت‌الله مرتضی مقتدایی" شب گذشته، در مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین(ع) قم با ذکر این مطلب که یکی از برکات جمهوری اسلامی، ایجاد وحدت بین آحاد امت اسلام بود، اظهارکرد: امام خمینی منادی این وحدت بودند و به همین دلیل بود که هفته وحدت نیز از سوی ایشان مطرح شد.
 
وی افزود: قیام امام راحل با انگیزه الهی و با الهام از پیامبر اعظم(ص)، بود زیرا ایشان نیز شب و روز دست از ماموریت خطیر خود نکشیده بود و سینه خود را هدف تیرهای دستگاه زورگوی حاکم قرار داده بودند.
 
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: این نظام با انگیزه الهی شکل گرفت ،امام (ره)  و مردم از جان خود برای اسلام گذشتند.
 
وی بیان داشت: در این راه به نبی اکرم(ص) تاسی جستند و خوشبختانه امروز این نظام الهی همچون خورشیدی تابناک در سراسر جهان نورافشانی می کند و در سطح جهان می درخشد زیرا این نظام، نظامی اسلامی و الهی است؛ دهه فجر, فرصت مغتنمی است که این آموزه ها را برای نسل جوان معرفی کنیم.
 
آیت‌الله مقتدایی، یکی از بزرگترین اشتباهات رژیم  پهلوی که پایه‌های این حکومت را به شدت به لرزه درآورد را حمله به فیضیه ذکر کرد و گفت: این جسارت، در سطح بین الملل برای رژیم طاغوت بسیار گران تمام شد و کشتن طلاب و آتش زدن قرآن در سطح بین الملل منعکس شد و جنایت‌های شاه علنی گردید.
 
* شهدای  محراب الگوها طلاب
 
وی با اشاره به حضور طلاب انقلابی در عرصه جهاد علم و عمل، خاطرنشان کرد: باید تاسی به فرهنگ شهادت و نگریستن به وصیت نامه شهدا از درس‌های عرفانی آنان برای زندگی خود بهره مند شویم و در این راستا بزرگانی چون شهیدان محراب الگوهای بزرگی برای ما به شمار می روند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اظهارکرد: جوانان با دنیا را به روحیه عشق و شهادت خود متحیر کردند؛ خوشبختانه مسیر انقلاب با هدایت مدبرانه رهبر انقلاب و همیاری و همراهی مردم به بهترین شکل ادامه یافته است؛ بدون شک راه امام راحل با هدایت‌های مدبرانه آیت‌الله العظمی  خامنه ای ادامه یافته است و دشمن نیز به شدت احساس خطر کرده است که این انقلاب از مسیر خود منحرف نشده است.
 
وی گفت: همین احساس خطر باعث ایجاد طرح‌های سنگین تحریم، تبلیغات گسترده علیه نظام، جنگ نرم و شیوه‌های مختلف مبارزاتی علیه نظام اسلامی شده است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه،، با ذکر این مطلب که امروز وظیفه سنگینی بر دوش آحاد ملت مسلمان است، اظهارکرد: نظام ما نظامی الهی است و وظیفه ما برای پاسداری از این نظام بسیار سنگین است؛ در این راستا نیز نباید شک کنیم که اگر حمایت‌های پروردگار و امدادهای غیبی و عنایت امام زمان(عج) نبود این نظام در بسیاری از گردنه‌های پرپیچ و خم، نابود می شد.
 
* تحمل گرانی‌ها جانکاه است
 
 آیت‌الله مقتدایی با اشاره به مساله گرانی‌های اخیر کشور، اظهارکرد: تحمل این مشکلات جانکاه است؛ اما مردم ما این نظام را نظامی الهی می دانند و به همین دلیل بود که در زمان دفاع مقدس فرزندان خود را به جبهه ها می فرستادند و امروز نیز در مقابل این شرایط ایستاده اند و در برابر این تحریم ها به زانو در نخواهند آمد.
 
این استاد حوزه علمیه اظهارکرد: توقع و انتظار دشمن آن است که به واسطه تحریم ها، سروصدایی علیه نظام به پا خیزد ولی متوجه نیستند که این نظام، نظامی الهی است و در این تفکر خود اشتباه کرده و کورخوانده اند؛ مردم ما از عمق جان خود، معتقد به نظام اسلامی هستند و حاضر هستند جان خود را برای مملکت داده و سخت ترین مشکلات را نیز به جان بخرند.
 
آیت‌الله مقتدایی اظهارکرد: پیروان خط رهبری وظیفه ای سنگین تر در چند ماه آینده خواهند داشت که همان حضور فعال و جدی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری است؛ مساله ای که باید با تحقیق فراوان بهترین فرد را به جایگاه ریاست جمهوری فرستاد.

وي خاطر نشاک کرد: اصولگرایان با احساس تکلیف در برابر نظام، در انتخابات به میدان بیایند و برای مصلحت نظام نیز ائتلاف کنند و در نهایت به نفع کسی که او را به خوبی می شناسند و می‌دانند که در مسیر ولایت حرکت می‌کند با نظرسنجی کنار بکشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار