هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز یکشبنه 15 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز یکشنبه 15 بهمن ماه سال جاری با برگزاری شش دیدار در استان های مختلف کشور به طور همزمان از ساعت 15:30 آغاز خواهد شد.

در حساس ترین بازی هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر در ارومیه قطب والیبال ایران تیم متین ورامین مدعی رسیدن به صدر جدول رده بندی لیگ به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهد رفت.

در این دیدار حساس و سنگین هر یک از حریفان برای کسب امتیاز برتر و نتیجه برد از انگیزه کافی برخوردارند، ارومی ها به منظور رسیدن به جمع چهار تیم برتر و نزدیک شدن به پلی آف از هیچ تلاشی در خانه خود دریغ نخواهند کرد در این راستا آنها پس از دو جلسه محرومیت و بازی در سالن و بدون تماشاچی غدیر ارومیه، این هفته منتظر حضور هواداران و والیبال دوستان در محل برگزاری بازی هستند و از تماشاگران ارومی به عنوان یار اصلی و ستون قدرتمند یاد می کنند. ورامیني ها برای راحت تر شدن وضعیت صعودشان به مرحله پلی آف و کسب جایگاه صدر جدول رده بندی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد آنها که در هفته گذشته موفق به شکست خودرو سازان درخانه خود شدند با انگیزه مضاعف و روحیه بالا به ارومیه سفر کردند تا با شکست آنها و کسب سه امتیاز کامل بازی زنگ خطر جدی برای پیکانی ها در جایگاه صدر جدول باشند.

*** شهر آورد والیبالی ها پایتخت

در نخستین شهر آورد والیبالی دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور این هفته تیم پیکان در خانه والیبال تهران میزبان تیم نوین کشاورز خواهد بود.

پیکانی ها که با 42 امتیاز هفته هاست جایگاه صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند برای حفظ جایگاه خود نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این دیدار دارند این امر در حالی است که تیم نوین کشاورز هم در طول هفته های اخیر توانسته مقابل حریفان خود نتایج قابل قبولی را کسب کند و با توجه به این موضوع آنها بهترین استفاده را از کوچکترین غفلت خودرو سازان خواهند کرد تیم جوان نوین کشاورز با انگیزه حفظ سهمیه لیگ برتری خود و جلوگیری از سقوط به لیگ دسته یک به مصاف مدعیان همشهری خود خواهد رفت، با توجه به این شرایط حریفان هفته بیستم تیم پیکان معتقدند برتری خودرو سازان روی کاغذ است و در زمین آنها بازی را خواهند برد.

*** جدال بر سر پله چهارم جدول

در طول چند هفته اخیر جایگاه چهارمی جدول رده بندی مورد توجه مدعیان راهیابی به پلی آف بوده است، و تیم های مدعی برای رسیدن به این مکان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در این هفته تیم میزان خراسان که امسال به گونه ای متفاوت مقابل حریفانش بازی می کند مقابل تیم سایپا صف آرایی خواهد کرد. نارنجی پوشان سایپا که سالهاست عنوان نایب قهرمانی لیگ را یدک می کشند در سال جاری با ترکیبی متفاوت و جوان همچنان مدعی رفتن به پلی آف هستند، آنها هم اکنون با 35 امتیاز یک امتیاز بالاتر نسبت به تیم میزان خراسان در جایگاه چهارم ایستاده اند در صورت واگذاری نتیجه بازی فردا، مشهدی ها مدعی کسب پله چهارم جدول خواهند شد.

**نبرد والیبالیست های خطه سبز کشور

در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دربی خطه سبز و شمالی ها نیز از حساسیت خاص خود برخوردار است.

در این دیدار تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد میزبان تیم کاله آمل است شاید نتیجه این بازی برای تیم قعر نشین گنبد تأثیر چندانی نداشته باشد اما می تواند آملی ها را به صعود به پله دوم جدول رده بندی امیدوارتر کند اهداف این بازی برای تیم کاله آمل باعث می شود تا حساسیت بازی دوچندان شود و آملی ها را برای رسیدن به برد به زحمت بیاندازد.

گنبد که از نظر تماشاچی دارای شرایط خاصی در والیبال است فردا می تواند آملی ها را در شرایط سخت و سنگین قرار دهد.

**بندر عباسی ها به دنبال جبران مقابل کاشانی ها

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس در هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل تیم باریج اسانس کاشان در استان هرمزگان صف آرایی خواهد کرد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان که توانست در دور برگشت مسابقات لیگ چهره جدیدی از خود را به نمایش بگذارد در هفته گذشته به خوبی از سد تیم میزان خراسان عبور کرد و هم اکنون با 27 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفته است این امر در حالی است که بندرعباسی ها مقابل تیم کاله در هفته نوزدهم بسیار خوب و قدرتمندانه ظاهر شدند و نسبت به باخت خود در این دیدار به داوری اعتراض داشتند تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس در این هفته از مسابقات لیگ به دنبال کسب نتیجه برد و جبران شکست هفته گذشته خود است.

به طور قطع این هفته هم هواداران جنوبی والیبال ایران شاهد یک بازی حساس و سنگین در خانه خود خواهند بود.

**مصاف بازندگان هفته نوزدهم در یزد

دیدار تیم های پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز را هم می توان یکی دیگر از بازی های حساس و سنگین هفته جاری قلمداد کرد هر 2 حریف این هفته نتایج بازی های هفته نوزدهم خود را به حریفانشان واگذار کرده بودند و در حالی به مصاف هم می روند که برای کسب جایگاه بهتر نیاز به این برد دارند.

تبریزی ها که با اختلاف 2 امتیاز نسبت به تیم نوین کشاورز در مکان دهم جدول قرار گرفته اند برای جلوگیری از صعود رقیب تهرانی و همچنین سقوط به لیگ دسته یک باید در بازی های هفته های اخیر از تمام توان خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد که در نیم فصل دوم فقط طعم یک برد را چشیده است با ابراهیم وادی سرمربی جدید خود هم نتیجه دیدار هفته قبل را واگذار و برای برد به مصاف تبریزی ها می رود.

**شهرآورد تهران با چاشنی ایتالیایی

طبق هماهنگی های انجام شده قرار است پیئر ربادنگو در خانه والیبال حضور پیدا کند.

دیدار تیم های پیکان و نوین کشاورز ساعت 15:30 در خانه والیبال برگزار می شود و قرار است مشاور بین المللی فدراسیون والیبال از نزدیک شاهد برگزاری این دیدار باشد.

** مصدومان و غایبان هفته بیستم لیگ

در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برخی بازیکنان به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم خود را همراهی کنند.

خوشبختانه هیچ یک از والیبالیست های فعال لیگ از حضور در دیدارهای امروز محروم نیستند.

در میان 12 تیم شرکت کننده در پیکارهای امروز تیم کاله با ترکیب کامل خود به مصاف حریفش می رود.

تیم متین ورامین همچنان از حضور پاسور اسپانیایی خود جردی محروم است.

وی به دلیل مصدومیت از ناحیه دست قادر به همراهی ورامینی ها مقابل تیم شهرداری ارومیه نیست.

در ترکیب تیم سایپا نیز مسعود غلامی بازیکن پست دفاع وسط نارنجی پوشان به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در بازی حضور نخواهد داشت.

رضا نائینی پاسور و کاپیتان تیم والیبال نوین کشاورز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا همانند سه بازی گذشته نمی تواند تیمش را مقابل تیم پیکان همراهی کند.

علی نادی کاپیتان و بازیکن پست دفاع وسط تیم شهرداری ارومیه که در بازی هفته هفتم مقابل تیم پیکان دچار آسیب دیدگی مچ پا شد. در این هفته هم نمی تواند ارومی ها را مقابل ورامینی ها همراهی کند.

از دیگر مصدومان تیم والیبال شهرداری ارومیه می توان به امیر برزگر بازیکن پست دریافت کننده اشاره کرد وی که در بازی هفته قبل دچار جراحت از ناحیه دست شد این هفته در ترکیب تیم ارومیه حضور ندارد.

مجتبی غیاثی بازیکن تیم میزان خراسان هم به دلیل کشیدگی کشاله ران نمی توان در بازی مقابل تیم سایپا در ترکیب مشهد حضور نخواهد داشت.

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال تا پایان هفته هشتم از دور برگشت به شرح زیر است:

رده

نام تیم

امتیاز

1

پیکان

42

2

متین ورامین

41

3

کاله آمل

37

4

سایپا البرز

35

5

شهرداری ارومیه

34

6

میزان خراسان

31

7

پیشگامان کویر یزد

30

8

باریج اسانس کاشان

27

9

آلومینیوم المهدی بندرعباس

23

10

شهرداری تبریز

18

11

نوین کشاورز

16

12

بازرگانی جواهری گنبد

6

اسامی ناظران و داوران هفته بیستم لیگ شهرداری ارومیه – متین ورامین داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: نادر انصاری، ناظر: امیدوار حاتمی، ناظر ویژه: محمدحسن خوشدل

پیشگامان کویر یزد – شهرداری تبریز

داور اول: حسین پور کاشیان

داور دوم: محمد عشق دوست، ناظر: اسماعیل صباغ

پیکان – نوین کشاورز:

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: محسن ترابی، ناظر: محمود کشفی

میزان خراسان – سایپا (پخش مستقیم)

داور اول: فرهاد شاهمیری، داور دوم: علی رضا قریب، ناظر: محمدحسین شفقی، ناظر ویژه: حسین حسینی فر

بازرگانی جواهری گنبد – کاله آمل

داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مسعود ذوقی، ناظر: حمید حق بین، ناظر ویژه: احمد دربندی

آلومینیوم المهدی بندرعباس – باریج اسانس کاشان

داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: احمد سرمست، ناظر: محمود حداد./آق

برچسب ها: ناظر ، داور ، مصدوم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار