در راستای اجرای تفاهم نامه مشترك سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور و اداره كار و فنی حرفه ای كردستان عراق، هیاتی عراقی از مراكز فنی و حرفه ای استان كردستان بازدید كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، در این بازدید هیات عراقی از تجهیزات و كارگاه های مراكز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های سروآباد و مریوان بازدید كردند و از نزدیك با فعالیت های تخصصی و مهارتی این مراكز آشنا شدند.
هیات عراقی همچنین از مراكز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی، شهید امان الهی و مركز فنی و حرفه ای خواهران سنندج دیدن كردند.
در این بازدید هیات عراقی خواستار بهره مندی از تجارب، ظرفیت ها و الگوبرداری از شیوه های آموزشی مراكز آموزش فنی و حرفه ای استان در مسیر توانمند سازی نیروی كار و توسعه كارآفرینی در كشور عراق شد. 
مدیركل آموزش فنی و حرفه ای كردستان در مورد تفاهمنامه همكاری آموزش فنی و حرفه ای استان كردستان با هیات اعزامی كردستان عراق گفت: به منظور انتقال دانش فنی و حرفه ای، كمك به راه اندازی و فعالیت بخش خصوصی كردستان عراق و نیازسنجی های لازم این تفاهمنامه صورت گرفته است.
احمدی در مورد برنامه های آینده این اداره كل نیز گفت: آماده ایم تا همكاری در زمینه آموزش فنی و حرفه ای با كردستان عراق بیشتر شود و تا كنون در زمینه ارائه خدمات به استان های سلیمانیه، دهوك و اربیل عراق قدم های مثبتی برداشته شده است./س
برچسب ها: مراکز ، بازدید ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.