معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 از اجرای طرح فوریتی سحاب در سطح منطقه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر عملکرد تاکسی های سطح منطقه اجرا می شود.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:  به منظور رفاه حال شهروندان و حمایت،  ارزیابی و برنامه ریزی و ساماندهی تاکسی در فصل زمستان بویژه روزهای برفی و بارانی، طرح جهادی زمستانی سحاب ویژه ساماندهی و نظارت تاکسی ها در محدوده منطقه 4  اجرا می شود.
 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد:  در طرح سحاب در تمامی روزهای فصل سرما واحد های گشت در نقاط مهم و پر تردد منطقه مستقر می شوند و وظیفه ی اصلی این گشت ها نظارت بر عملکرد تاکسی ها و ممانعت از تخلف آنها به ویژه در دو موضوع تخطی از نرخ مصوب و دربستی است.
 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 تصریح کرد: در این راستا در سطح منطقه ، پایانه مغان، پایانه رسالت، چهارراه اشراق، مترو دردشت و ابتدای خیابان هنگام توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک در دستور کار قرار گرفته است.
میرزایی خاطر نشان کرد:  به منظور اجرای  شایسته این طرح از نیروهای سازمان تاکسیرانی،‌نیروهای پلیس، راهور و نیروهای مردمی خانه شهریاران جوان استفاده خواهد شد و این افراد با لباس های متحد الشکل و تجهیزاتی مانند  کارت شناسایی ، بی سیم و تلفن های همراه بهره گرفته شده است./ز
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار