نماینده ولی فقیه در همدان گفت: دشمن با خیال خام خود با ترور دانشمندان و جوانان نخبه و افتخارآفرین، پیروز خواهد شد اما باید بداند مردم ایران با خون‌بها انقلاب را به پیروز رسانند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان اتحادیه‌های انجمن اسلامی با عنوان مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه شهیده خوانساری اظهار داشت: مردم ایران امروز به دنبال رشد و پیشرفت در جامعه  اسلامی و ایران عزیزمان هستند اما سیاستمداران زورگو و استعمارگران مستکبر با ایجاد فتنه و اختلاف میان فرهنگ‌ها و ملت‌ها می‌خواهند به رشد و شکوفایی کشور لطمه وارد کنند.

وی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب با ترور نزدیک‌ترین یاران امام(ره)، تحمیل جنگ به ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای کشور به دنبال تضعیف مردم ایران هستند که خیالی بس باطل در ذهن خود دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در همه ابعاد از جمله پیشرفت‌های نظامی توانسته در طول 34 سال از پیروزی انقلاب، کشور را در جایگاه بالایی در دنیا قرار دهد که در آخرین افتخار یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکای در آب‌های خلیج همیشه فارس شکار شد بود که قدرت و اقتدار ایران به همه دنیا دیکته کرده است.

وی یادآور شد: خاندان پهلوی استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از ملت ایران گرفته بودند، اما با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل اقتدار و عزت دوباره به مردم ایران اسلامی بازگردانیده شد.

محمدی تأکید کرد: رمز موفقیت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران در پیروی از ولایت فقیه و عمل به دستورات دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان رویارویی مستقیم با ملت ایران را ندارد و از روش غافلگیری برای تضعیف ملت ایران استفاده می‌کند، متذکر شد: تهاجم فرهنگی، تلاش برای انحراف جوانان، ترغیب و تشویق به استفاده از ماهواره و همچنین استفاده از مواد مخدر از موضوعاتی است که دشمن با آنها قصد به انحراف کشاندن جوانان ایرانی را دارد و در این شرایط باید با هوشیاری و اطلاع‌رسانی جوانان را در مقابل دسیسه‌ها آگاه کنیم./ج1

برچسب ها: همدان ، انقلاب ، ملت ، پهلوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.