از فردا تا روز پنجشنبه جوی پایدار بر روی کشور مستقر خواهد بود که برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده های جوی دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،براساس نقشه های پیش یابی از بعدازظهر امروز از میزان بارندگی و ابرناکی در نیمه غربی کشور کاسته می شود و از فردا به دلیل کاهش فعالیت سامانه بارشی در ابتدای روز بارش های پراکنده در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود و این سامانه بعدازظهر فردا از شرق کشور خارج می شود.

براساس این گزارش،طی این مدت در مناطق مرتفع و کوهستانی احتمال کولاک برف پیش بینی می شود.


همچنین، امروز و فردا تمام مناطق خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج و وزش باد شدید خواهد شد از این رو توصیه می شود که نکات ایمنی برای شناورها در دریا و کنار اسکله های واقع در سواحل استانهای خوزستان ،بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رعایت شود.

لازم به ذکر است، از فردا تا روز پنجشنبه جوی پایدار بر روی کشور مستقر خواهد بود که برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده های جوی دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز امروز، نیمه ابری و وزش باد در ارتفاعات ابری و بارش پراکنده پیش بینی می شود./س
برچسب ها: باران ، برف ، آلاینده ، جو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار