اردوی تیم ملی پس از دعوت از چند بازیکن برای تمرینات آغاز شده است و در این میان بحث تماس برخی پزشکان با دکتر تیم ملی از سوی مسئولین بیان شده است. آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، سرمربی تیم ملی ایران اردوی تیم ملی را آغاز کرده است و در این میان وی محدودیتهایی را برای اعضای تیم ملی ایجاد کرده است تا شرایط برای اعضای این تیم متفاوت پیش برود و همه چیز بر وفق مراد باشد.

کی روش اعلام کرده است که اعضای تیم ملی باید طوری رفتار کنند که وی به عنوان سرمربی بپذیرد که قوانین در تیم ملی رعایت می شود و اعضای این تیم با نظم و ترتیب در اردوی تیم ملی حاضر شوند و با اوضاعی ایده آل وی و دیگر مربیان راهمراهی می کنند.


 
شایان ذکر است: کی روش پس از شنیدن حرف و حدیث های بسیار در خصوص تماس برخی پزشکان باشگاهها با دکتر تیم ملی و بررسی وضعیت چند بازیکن تیم ایران اعلام کرده است که این وضعیت نباید ادامه داشته باشد و اعضای کادر پزشکی نباید در این خصوص اقدامی را انجام دهند زیر شرایط در تیم ملی باید به گونه ای پیش برود که نظم و انضباط در تیم حاکم باشد و اعضای تیم ملی با رعایت نظام، شرایط را پیش ببرند.
 
کی روش مدعی است که وضعیت اعضای تیم ملی در تمرینات مورد بررسی قرار می گیرد و نیازی به بررسی این اوضاع توسط اعضای تیم های این بازیکنان نیست زیرا شرایط در تیم ملی ایده آل است و نباید با این حواشی شرایط برای این تیم تغییر دهد.
شایان ذکر است: کی روش تماس از داخل تیم با باشگاهها را ممنوع اعلام کرده و مدعی است که نباید در این خصوص حرف و حدیثی ایجاد شود زیرا تیم ایران در آستانه بازی با تیم ملی لبنان با شرایط خاص روبه رو شده است و اعلام کرده تیم ملی در آستانه این بازی نیاز به آرامش دارد و نباید با این مباحث وارد حاشیه شود و اعضای تیم ملی را دچار مشکل کرده و بحث حضور مصدومان در تمرینات تیم ملی و بررسی شرایط تیم ملی بسیار حساس است و کی روش این وضعیت را مورد ارزیابی قرار می دهد.
 

**ساموئل با تعهد و امضا به انگلیس رفت
ساموئل بازیکن خارجی تیم استقلال پس از اصرار فراوان توانست نظر مسئولان تیم را جلب کرده و راهی کشورش شود این در حالی است که وی توانست با سختی فراوان راهی کشور خود شود و پس از دیدار با خانواده اش به ایران بازگردد تا در تمرینات تیم استقلال حاضر شود.

بر اساس این گزارش : ساموئل با شرایطی روبه روست که قصد دارد اوضاع را به نفع خود تغییر داده و شرایطی ایجاد شود که وی بتواند به طور ایده آل و بدون مشکل در تمرینات استقلال حاضر شود.

این بازیکن پس از حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد که باید به کشورش سفر کند زیرا به این سفر نیاز دارد و اقداماتی است که باید در کشورش آنها را به سرانجام برساند اما آبی ها اعلام کردند وی درصورتی می تواند سفر کند که در باشگاه تعهد داده و زیر برگه ی تعهد خود را امضا کرده و پس از آن راهی کشورش شود.

این اقدامات انجام شد و این بازیکن با اوضاع ایده آل توانست به انگلیس سفر کند و او توانست به مسائل شخصی خود رسیدگی کند.

اما از طرف دیگر اعلام شده است که این بازیکن اگر نتواند خود را تا یکشنبه به تمرینات برساند و خود را به مربیان معرفی کند با اوضاعی متفاوت در تیم روبرو می شود که به نفع وی نیست.

اعلام شده است در صورتی که وی در سفرش تاخیر داشته باشد و دیرتر از زمان اعلام شده به تمرینات برسد نمی تواند بدون مشکل در تمرینات حضور یابد و قرار است با جریمه 2 میلیون تومانی مواجه شود و مربیان اعلام کردند با توجه به تعهدی که از وی گرفتند این مبلغ جریمه را برای وی در نظر می گیرند و از تصمیم خود کوتاه نمی آیند.


 
**مهدی رحمتی با اوضاع ایده آلی روبرو نیست
 
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با مشکل روحیه مواجه شده است زیرا شرایط ایده آلی برای حضور در تیم ملی و اردوی جدید ندارد وی پس از کناره گیری اش، از سوی کی روش هم دعوت نشد و این موضوع مشکلاتی را برای وی ایجاد کرد.
براساس این گزارش: رحمتی راهی شهر مشهد شده است این دروازه بان اعلام کرده است که برای دوری از حواشی و حرف و حدیثها راهی این شهر شده است تا هم به استراحت بپردازد و هم از حواشی دور باشد.

این دروازه بان اعلام کرده است که به استراحت و آرامش زیاد نیاز دارد، وی قصد دارد به صورت آماده و بدون حاشیه راهی تمرینات استقلال شود که در ادامه بازی ها با مشکلی روبرو نشود و بحث تیم ملی در وی اثر منفی نداشته باشد.

دروزاه بان استقلال مدعی شده که بحثی در خصوص تیم ملی ندارد و نمی خواهد در این خصوص صحبت کرده و به بحث بپردازد.

شایان ذکر است: رحمتی قرار است بدون حاشیه و حرف و حدیث در تمرینات تیم استقلال حاضر شود و قصد دارد با این سفر، تمام مسائل مربوط به تیم ملی را به فراموشی بسپارد و بدون حاشیه و دلخوری در تمرینات تیم استقلال حاضر شود زیرا اصل تمرکز وی تا پایان فصل روی بازی استقلال است.


 
**باشگاه استقلال از سپاهان شکایت کرد
اعضای تیم استقلال از اتفاقات حاشیه ای اطراف این تیم دلخورشدند و حتی مدعی هستند که برخی مسئولان در تیمهای دیگر طوری برخورد می کنند که استقلال دچار مشکل شود این اتفاق در مورد استقلال و سپاهان رخ داده است.

براساس این گزارش: مدیریت تیم استقلال در خصوص اوضاع تیم سپاهان و صحبتهایی که آنها انجام داده اند بحثهایی را مطرح کردند و اعلام شده است که استقلالی ها قصد برخورد دارند و می خواهند که در این خصوص بصورت جدی تصمیم گیری کنند.

فتح اله زاده از طریق فدراسیون اقدامات جدی را انجام داده است و حتی اعلام شده است که شکایات نامه وی تنظیم و در اختیار اعضای فدراسیون قرار گرفته است زیرا مدیریت و مسئولان تیم استقلال مدتهاست که با مسئولان تیم سپاهان مشکل دارند و این مشکل هر روز بیشتر و بیشتر شود و آبی ها قصد دارند با آن مقابله کنند.

شایان ذکر است: استقلالی ها مدعی شدند که بحث شکایت در حالی برای آنها جدی شده است که مدتهاست  بدون حاشیه قصد دارند مشکلات بین طرفین را حل و فصل کنند اما در این میان اوضاع متفاوت پیش رفت و با حرف مسائل بین اعضای دو تیم حل و فصل نشد تا همه چیز به شکایت ختم شود.

این اتفاق از سوی مسئولان تیم استقلال رخ داده است و اعضای این تیم قصد دارند با این شرایط با سپاهانی ها مقابله کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار