نخستین روز مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو با حذفی برخی ملی پوشان در خانه تکواندو برگزار شد و طی آن 18 بازیکن جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: نخستین روز پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندو برای مسابقات جهانی مکزیک و بازی های کشورهای اسلامی امروز در خانه تکواندو تهران آغاز شد.
در روز نخست این پیکارها تکواندوکاران اوزان فرد بر روی سه شیاپ چانگ خانه تکواندو و با هوگوهای الکترونیکی "دی دو" به رقابت پرداختند که در پایان از سوی کمیته فنی رقابت ها تکواندوکاران اول تا سوم مشترک به اردوی تیم ملی راه یافتند ضمن آنکه کمیته فنی این مسابقات دو بازیکن برتر نخستین روز را نیز به اردوها فراخواند.
در مجموع پیکارهای انتخابی 200حدود بازیکن ثبت نام کرده اند که در اوزان فرد 93 شرکت کننده حضور داشتند.
در وزن اول 32 بازیکن شرکت داشتند که در فینال این وزن محمد کاظمی از البرز 14 بر2 علی شاکری از تهران را برد و امیر حسین شاکری از تهران و حامد اصلانی از قزوین به طور مشترک سوم شدند. در این وزن میثم باقری بازیکن تیم ملی حذف شد.
در وزن سوم 26 بازیکن شرکت داشتند که محمد خمسه از تهران در حالی که پنج بر سه از مجید رجبی از آذربایجان شرقی پیش بود با مصدومیت و کناره گیری رجبی مسابقه ادامه پیدا نکرد. همچنین سعید امیری از تهران و داود عبدالرضایی از اصفهان نیز سوم مشترک شدند.
در وزن پنجم 22 بازیکن ثبت نام کردند که سید محمد رفیعی از قم  مقابل علیرضا نصر آزادانی از اصفهان و تکواندوکار بدون شکست لیگ و قهرمان تیم ملی با امتیاز طلایی بازنده اعلام شد و علی نوری و میثم قهرمانلو هر دو از البرز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند. در این وزن بهنام بیات تکواندوکار تیم ملی با شکست از حریفانش از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن هفتم 13 تکواندوکار حضور داشتند که در فینال مهدی خدابخشی از البرز و احمد محمدی از مازندران در حالیکه یک به یک مساوی بودند با آسیب دیدگی محمدی با نظر سرمربی تیم ملی این مسابقه ادامه پیدا نکرد. کورش رجلی و یوسف کرمی هر دو از البرز نیز به صورت مشترک سوم شدند. از اتفاقات مهم این وزن باخت کرمی از محمدی و رجلی بود ضمن آنکه جلال خدامی بازیکن تیم ملی نیز از دور رقابت ها حذف شد.
در پایان رقابت های روز نخست از سوی کمیته فنی میثم باقری در وزن اول و بهنام بیات در وزن پنجم هر دو از البرز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
کمیته فنی مسابقات انتخابی تیم ملی را مرتضی کریمی و سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربیان تیم های ملی برای رقابت های جهانی و بازی های کشورهای اسلامی، مرتضی سلطانی و هادی افشار به عنوان مربیان و هادی ساعی به عنوان مدیر فنی تیم های ملی تشکیل داده اند.
در مسابقات امروز غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون نیز در سالن حضور داشت و قهرمانان و مربیانی چون مهدی بی باک، بهزاد خداداد، امید غلامزاده، فیض اله نفجم و بیژن مقانلو نیز از نزدیک رقابت ها را تماشا کردند.

برچسب ها: تکواندو ، انتخابی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار