تشکيلات خودگردان فلسطين خبرهاي منتشر شده مبني بر مذاکرات مستقيم اين تشکيلات با رژيم صهيونيستي را در يکي از کشورهاي اروپايي، بي اساس و کذب خواند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري الرساله نت ؛ نمر حماد مشاور سياسي رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين گفت:‌تشکيلات خودگردان در شرايط کنوني هيچ مذاکره اي  با اسرائيل نمي کند و خبرهاي منتشر شده در اين باره کاملا نادرست است.
                                     

وي هدف از انتشار چنين اخباري را مخدوش کردن مواضع تشکيلات خودگردان در آغاز مشروط مذاکرات دانست و گفت:‌ تشکيلات آغاز مذاکرات را زماني مي داندکه تل آويو به شرايط بين المللي تن دهد ، شهرک سازي را متوقف کند و کشور مستقل فلسطيني را به رسميت بشناسد.حماد در ادامه از کشورهاي عربي و بين المللي خواست با فشار بر اسرائيل، تل آويو را وادار سازند به نقض حقوق  فلسطينان و توقف سرقت اراضي فلسطين پايان دهد.

سخنان حماد در واکنش به خبري است که روزنامه القدس العربي منتشر کرده و نوشته است روزهاي پنجشنه و جمعه انگليس در گردشگاه ويلتون پارک در جنوب اين کشور ميزبان مذاکرات پنهاني  فلسطينيان و اسرائيل براي از سرگيري مذاکرات صلح بود.



                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار