فرماندار شهرستان شهركرد گفت: پروژه های مهر ماندگار درحال اجرای این شهرستان، در مجموع به پیشرفت فیزیكی بالای 70 درصد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مراد كاظمی، در جمع خبرنگاران رسانه های استان چهارمحال و بختیاری افزود: مجتمع توانبخشی ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان شهركرد، شامل: سه بخش سالن ورزشی چند منظوره، سالن آمفی تئاتر و استخر در حال اجراست و 9 میلیارد ریال اعتبار نیز برای آن هزینه شده است.
وی اظهار داشت: سالن ورزشی چند منظوره این مجتمع با پیشرفت فیزیكی 98 درصد، سالن آمفی تئاتر با 99 و استخر مجتمع با 70 درصد پیشرفت فیزیكی در حال اجراست.
كاظمی گفت: تكمیل فاز دوم بیمارستان آیت الله كاشانی شهركرد نیز با پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و 38 درصد پیشرفت فیزیكی در شهركرد، در حال اجراست.
فرماندار شهرستان شهركرد، از تكمیل مركز بهداشتی درمانی شبانه روزی درجه 1 شهرستانهای بن و سامان به عنوان دیگر طرح های مهر ماندگار در این شهرستانها خبر داد و افزود: در مجموع 300 میلیارد ریال اعتبار برای تكمیل این طرح های هزینه شده است و اجرای این طرح ها به پیشرفت فیزیكی 98 درصد رسیده است.
وی تصریح كرد: تكمیل محور دوم چهارخطه شهركرد- بن به آزادگان نیز با 220 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به پیشرفت فیزیكی 36 درصد رسیده است و تكمیل طرح آبرسانی شهرستان بن به بروجن، با برآورد اعتباری 1200 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیكی 11 درصد در حال اجراست كه با تكمیل آن، مشكل تامین آب بسیاری از روستاهاو شهرهای مسیر طرح، رفع می شود.
كاظمی، از تكمیل فرهنگسرای شهركرد، تكمیل تونل دوم رخ در محور ارتباطی شهركرد به اصفهان و بهره برداری از واحدهای مسكونی مهر در دو شهر شهركرد و فرخشهر، تكمیل محورهای چهارخطه شهركرد به فارسان، شهركرد به بروجن، شهركرد به سامان و تیران و شهركرد به هفشجان به عنوان دیگر طرح های مهم زیربنایی در بخش راه شهرستان شهركرد یاد كرد.
وی، با بیان پروژه های قابل بهره برداری در این شهرستان طی سی و چهارمین سالگرد دهه فجر خاطر نشان کرد: گاز رسانی به فاز 37 و 38 طرح مسكن مهر با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون ریال و بهره برداری از دو طرح تولید خوراك آبزیان با مجموع اعتبار هزینه شده 52 میلیارد ریال از این طرح هاست.
كاظمی گفت: بهره برداری از مركز بهداشتی درمانی شماره 3 شهركرد با 200 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، نمازخانه مدرسه احرار شهر طاقانك با یك میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار و طرح آبیاری بارانی شهركیان با پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه از دیگر پروژه های قابل بهره برداری طی دهه فجر امسال در شهرستان شهركرد است.
وی افزود: ساختمان پایگاه پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری نیز طی دهه فجر امسال در شهركرد كلنگ زنی می شود./س
برچسب ها: مهر ، ماندگار ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.