دبیر انجمن گلبال فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور، در حاشیه مسابقات لیگ گلبال کشور در شهرکرد، از برگزاری مسابقات جهانی گلبال در کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

ابراهیم کربلایی، با اظهار رضایت از میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم گلبال باشگاههای کشور گفت: مسابقات به لحاظ کیفیت برگزاری و  همچنین میزان آمادگی تیم های شرکت کننده در سطح بالایی برگزار شد.
وی، حساسیت این مسابقات را در سطح لیگ دسته یک دانست و افزود: در طول مسابقات اختلاف بسیار کم در نتیجه بازیها به دست  آمد و تنها در یک بازی باخت فنی داشتیم و این خود نشان از آمادگی و رقابت سنگین تیم های حاضر داشت.
شناسایی شدند که در این جمع نام ورزشکاران  کربلایی گفت: بازیکنان برتر این مسابقات برای حضور در اردوی انتخابی تیم گلبال کشور  چهارمحالی نیز به چشم می خورد.
دبیر انجمن گلبال فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور، با اشاره به کسب عنوان پنجم جهان در آخرین رده بندی جهانی توسط انجمن گلبال کشورمان از برگزاری مسابقات بین المللی  گلبال در سال 1392 در کشورمان، با توجه به جایگاه ویژه تیم ملی در مسابقات جهانی خبر داد.
وی، خواستار توجه بیشتر هیات های استانی به استعداد یابی در گلبال شد و افزود: متاسفانه در بعضی از استان ها ما شاهد بازیکن سالاری در تیم ها هستیم که این خود آسیب جدی به کیفیت تیم های کشور خواهد زد./س
برچسب ها: رقابت ، جهانی ، گلبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.