مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: افزایش قیمت بلیت موجب افت استقبال از سفرهای هوایی در کشور و بالطبع در این استان شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی صفایی در بازدید از فرودگاه پارس آباد به عنوان دومین فرودگاه استان یادآور شد: صنعت هوانوردی کشور بویژه در بخش جابه‌جایی مسافر، پس از افزایش قیمت بلیت شاهد یک افت بوده که این مساله در فرودگاه پارس‌آباد هم تاثیر داشته است.

وی تصریح کرد: این عامل موجب شد که ما با کاهش مسافر و نیز تعطیلی برخی از ایرلاین‌ها در این فرودگاه مواجه شویم که مصمم هستیم با مدیریت این شرایط را پشت سر بگذرانیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه فرودگاه پارس‌آباد برای ارائه سرویس به ایرلاین‌ها و مسافرین هیچ مشکلی ندارد، یادآور شد: این فرودگاه برای ارائه سرویس به متقاضیان، آمادگی کامل داشته و در صورت اعلام حضور ایرلاین‌ها می‌تواند در دو بخش مسافری و حمل کالا همچون گذشته به خدمات‌دهی بپردازد.

وی ادامه داد: فرودگاه پارس‌آباد همواره آماده ارائه سرویس به تجار، اساتید دانشگاه، پزشکان متخصص، مردم شهرهای بیله‌سوار، گرمی، اصلاندوز، خداآفرین و همچنین اتباع جمهوری آذربایجان بوده، اما متاسفانه با کاهش تعداد مسافر، برخی ایرلاین‌ها فعالیت شان را در این فرودگاه تعطیل کرده‌اند.

صفایی تاکید کرد که با این حال تلاش کرده‌ایم تا با تجهیز و تقویت بخش‌های مختلف فرودگاهی در پارس‌آباد این فرودگاه را برای خدمات‌رسانی آماده نگه داریم.

وی به مساله باند فرودگاه پارس‌آباد اشاره کرد و متذکر شد: باند فرودگاه برای نشست و برخاست هواپیماها مشکلی ندارد با این حال ضمن تخصیص 17 میلیارد ریال اعتبار و انجام مناقصه، بزودی شاهد عملیات لکه‌گیری و روکش کل باند خواهیم بود تا به این ترتیب زمینه تامین ایمنی بیشتر فراهم شود.

به گفته صفایی علاوه بر روکش باند، پروژه‌های دیگری نظیر احداث ساختمان موتورخانه برق اضطراری، نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور، احداث ساختمان ایمنی‌زمینی، نصب و بهره‌برداری از دستگاهVOR ، استقرار دستگاه‌های بازرسی و... در این فرودگاه اجرا می شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، قیمت ، بلیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.