مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به ایام مبارک دهه‌ی فجر، کلینیک مددکاری «فردای روشن» برای ارایه‌ی خدمات بهتر به مددجویان، امروز در شهرستان زنجان افتتاح شد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
«عباسعلی خلدی» افزود: برگزاری کلاس فرهنگ ترافیک و جنگ شادی در مراکز شبه‌خانواده، تجلیل از دانشجویان معلول و دهیاران فعال در عرصه G.B.R در سالن اجتماعات طارم، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی معلولان و همیاران در ابهر و افتتاح ساختمان جدید اداره‌ی بهزیستی ایجرود، از برنامه‌های قابل اجرا در سومین روز از دهه‌ی فجر است.

وی تصریح کرد: برگزاری جنگ شادی و مسابقات نماز و قرآن در مهدهای کودک شهرستان‌های خدابنده و طارم، از برنامه‎‌هایی است که کودکان را شاد و فضایی مهییج را به وجود می‌آورد و این در حالی است که کودکان از مسایل مربوط به انقلاب نیز مطالبی را خواهند آموخت.

این مسوول با اشاره به این‌که بازدید از مددجویان کم‌توان ذهنی مرکز افق ابهر نیز از برنامه‎های مهم در این ایام است، یادآور شد: افتتاح مرکز خصوصی کوثر در ایجرود و زنجان برای ارایه هر چه بهتر خدمات بهزیستی استان مؤثر است و مددجویان خرم‌دره، فردا می‎توانند از خدمات کلینیک‌های مددکار اجتماعی و مشاوره به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

خلدی، یادآور شد: برگزاری کارگاه آموزشی معلولان در طارم و افتتاح پایگاه سلامت روان در بهزیستی زنجان از برنامه‌های قابل توجه اداره‌کل بهزیستی زنجان در 16 بهمن است که روند بهبود بیماران را افزایش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: مددکاری ، کلینیک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.