معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از برگزاری کلاس آموزش محیط زیست در خصوص آلودگی صوتی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید رضا فرخی با اعلام این خبر گفت: به همت کارشناسان واحد محیط زیست و مطابق با برنامه زمانبندی شده کلاس آموزشی آلودگی صوتی و فراهم ساختن شرایط مناسب زیست محیطی سالم برای شهروندان اقدام به برگزاری این کلاس در دبستان بهار نمود.

وی افزود: در این کلاس آموزشی که بصورت کلاس به کلاس انجام شد به مباحث زیست محیطی از جمله آلودگی صوتی، تعریف صوت و پنجره دو جداره پرداخته شد و به شوراهای اطلاع رسانی نیز به دانش آموزان حاضر ارائه شد.

برگزای همایش های پیاده روی و دوچرخه سواری
همچنین حامد عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به برگزاری جشنوراه سلامت به مناسبت ایام دهه فجر گفت: شهر سالم، شهری است که وضعیت اجتماعی کالبدی و زیست محیطی آنان روبه رشد باشد و عموم شهروندان از نظر سلامتی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند به همین منظور همایش های پیاده روی و دوچرخه سواری با حضور شهروندان برگزار می شود.

اخطار کتبی به متصدیان زباله ساز

همچنین سعید کاظمی رئیس اداره بازیافت با اشاره به رسیدگی به پرونده اضاف زباله ساز گفت: ضمن بازدید از اضاف موجود در سطح ناحیه 2 منطقه8 آموزش تفکیک زباله ساز که پسماندهای خود را در معابر می ریزند اخطار داده می شود.
وی افزود: در مرحله اول ضمن تهیه عکس و اخطار شفاهی تذکرات لازم به انان داده می شود و در مرحله بعد بااخطار کتبی و طبق قانون ماده 16 با آنان برخورد خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تذکر به متصدیان اضاف زباله ساز ناحیه 2 مشخصات آنان ثبت و اداره حقوقی ابلاغ شد./ل

برچسب ها: فضای ، شهرداری ، صوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.