رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره و اظهار کرد: با افتتاح این تعدادپروژه هزار و 839 خانوار بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حسن نژاد میزان اشتغالزایی 104 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر را 453 نفر ذکر کرد و بیان داشت: با افتتاح این پروژه‌ها هزار و 62 نفر نیز تثبیت شغل می‌شوند. 
وی عنوان کرد: از تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر 63 پروژه مربوط به واحد بهبود تولیدات دامی استان است که میزان سرمایه‌گذاری آنها 92 میلیارد و 391 میلیون ریال است. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان میزان اشتغالزایی این 63 پروژه را 221 نفر ذکر و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها 221 خانوار بهره‌مند خواهند شد.
حسن‌نژاد اظهار داشت: دیگر پروژه‌های سازمان در دهه فجر شامل 35 پروژه واحد آب و خاک و امور فنی مهندسی، 3 پروژه واحد صنایع کشاورزی، یک پروژه بهبود تولیدات گیاهی و 2 پروژه تعاون روستایی است.
وی به بیان تعدادپروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر به تفکیک شهرستان‌های استان پرداخت و گفت: در بانه 13 پروژه، سقز5 پروژه، بیجار 13، سنندج 9 و قروه 26 پروژه در این ایام افتتاح می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: 9 پروژه در مریوان، 3 پروژه در دیواندره، 9 پروژه در کامیاران، 6 در سروآباد و 11 پروژه در دهگلان به بهره‌برداری می‌رسد.
 حسن‌نژاد بیشترین میزان سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های مذکور را مربوط به پنج پروژه شهرستان سقز عنوان کرد و بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری تعداد پروژه‌های سقز 46 میلیارد و 450 میلیون ریال است که 378 خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند. وی افزود: میزان سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان سروآباد هم 5 میلیارد و 968 میلیون ریال بوده است که تعداد خانوار بهره‌مند، میزان اشتغالزایی و تثبیت شغل آنها به ترتیب 194 خانوار، 6 نفر و 100 شغل است. وی تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان دیواندره هم 7 میلیارد و 70 میلیون ریال بوده است که تعداد خانوار بهره‌مند، میزان اشتغالزایی و تثبیت شغل آنها به ترتیب 91 خانوار، 5 نفر و 48 شغل است.
گفتنی است، تعداد طرح‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاوری کردستان در ایام الله دهه مبارک فجر سال 90، 373پروژه با میزان سرمایه‌گذاری 159 میلیارد و 263 میلیون ریال بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.