"یاسمن باجی" در مقاله جدید خود تحت عنوان "چند دستگی در میان اصلاح طلبان(مدعيان اصلاحات) پیرامون انتخابات ریاست جمهوری" به تبعات "فتنه 88" و ایجاد شکاف عمیق در میان دنباله روهای جریان فتنه می پردازد و اشاره می کند که آنها در نوعی سردرگمی به سر می برند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، نویسنده می نویسد "با نزدیک شدن انتخابات ژوئن سال 2013 میلادی در ایران، اختلاف در میان "مدعيان اصلاحات" در مورد این انتخابات، و اینکه بایستی چه موضع گیری ای اتخاذ نمایند، اوج گرفته است. تشتت در میان اين گروه افزایش یافته: عده از آنان تصمیم دارند تا نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی نمایند در حالیکه عده از آنان که به سران فتنه نزدیکتر بوده اند خواهان عدم شرکت در انتخابات هستند."   
  
نویسنده در ادامه می افزاید "بر خلاف دوره های پیشین انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان امسال در سردرگمی و وضعیتی دوگانه به سر می برند."     
  
نویسنده این مقاله به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نیز اشاره می کند و این اینکه فرموده های ایشان تاییدی بر صحت و سلامت انتخابات در ایران است. وی می افزاید "مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران نیز از برخی اظهار نظرها در مورد "انتخابات آزاد" انتقاد فرموده اند و تاکید نموده اند که "در کجای جهان انتخابات آزادتر از ایران برگزار شده است؟ در گفتار خود هشیار باشید تا مبادا باعث دلسرد نمودن ملت از شرکت در انتخابات شود."   
  
نویسنده در ادامه مقاله خود به سردرگمی "عباس عبدی" یکی دیگر از دنباله روهای سران فتنه در عرصه روزنامه نگاری و از فعالان در روزنامه های زنجیره جریان فتنه اشاره می کند و می گوید "عباس عبدی در مورد انتخابات پیش رو معتقد است که این یک انتخابات است و اصلاح طلبان باید در آن شرکت کنند: ممکن است رای زیادی نیاوریم و ممکن هم هست رای بیاوریم !" 
 
این اظهارنظرها از سوی یک به اصطلاح روزنامه نگار وابسته به جریان فتنه نشانگر آنست که شکست خوردگان سیاسی هنوز هم در گیجی بسر می برند و نمی دانند که در اطرافشان چه می گذرد. آنان که روزی مدعی بودند که "برنده" انتخابات بوده اند(!)، اکنون حتی از میزان هوادارانشان نیز بی اطلاع اند که خود نشان از فاصله فتنه گران با بطن جامعه دارد.   


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار