رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: 9 طرح عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف توسعه زیر ساخت ها در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: افتتاح 9 طرح عمرانی با هدف توسعه زیر ساخت ها و بهبود ارتقاء و آموزش های فنی و حرفه ای در سطح استان ها صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شاخص های توسعه و تعالی در کشور توسعه و زیر ساخت ها و طرح های عمرانی در دست اقدام است تصریح کرد: با پیگیری و تلاش مسئولان سازمان و نظر مساعد دولت نسبت به اهمیت و نقش کلیدی آموزش های فنی و حرفه ای در چند سال اخیر شاهد توجه ویژه به ایجاد زیر ساخت ها در این زمینه هستیم.

پرند در ادامه افزود: 9 پروژه مورد افتتاح در مجموع در زمینی به مساحت حدود 57 هزار متر مربع و با زیر بنای 12 هزار متر مربع فضاهای آموزشی، اداری احداث شده است که از این تعداد 3 طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ها است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده اعتبارات احداث این طرح ها که بیش از 51 میلیارد ریال است از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی افزود: این طرح های عمرانی شامل احداث خوابگاه کارآموزی و آشپزخانه مرحله اول مجتمع اهرم در استان بوشهر تجهیز مرکز شرق تهران، مرکز تخصصی برق، مرکز خواهران اسدیه، مرکز خواهران کازرون در استان خراسان جنوبی، مرکز زرین دشت در استان فارس، مرکز خواهران کرمان و تکمیل سوله کار گاهی اتو مکانیک و فرآوری سنگ مرکز برادران محلات براساس نیاز های این استان است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه در هفته دولت سال جاری نیز 28 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وي خاطر نشان کرد: تعداد 10 طرح از طرح هایی که در لیست افتتاحی هفته دولت منظور شده بود به دلایلی مورد افتتاح قرار نگرفته است نیز در ایام مبارک دهه فجر مورد افتتاح رسمی قرار می گیرد./ل

برچسب ها: سازمان ، فجر ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار