سرپرست هیئت جودو استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات جودو گرامیداشت دهه فجر، با حضور جودوکاران یازده استان به میزبانی کرمانشاه خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر حسین امیری گفت: این مسابقات با حضور یازده تیم برتر کشور و 120 ورزشکار، 19 بهمن در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم هایی از استان های ایلام، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی، قزوین، اصفهان، گیلان، البرز، زنجان و کرمانشاه در مسابقات دهه فجر شرکت می کنند.

به گفته این مقام مسئول سه تیم از کرمانشاه نیز در این مسابقات حضور دارند.

سرپرست هئیت جودو استان کرمانشاه با اعلام اینکه تیم ها روز 18 بهمن ماه وارد کرمانشاه می شوند، یادآوری کرد: این مسابقات به صورت یک روزه برگزار می شود.

امیری تصریح کرد: پیش از این چنین مسابقاتی در کرمانشاه نداشتیم و می توان گفت این اولین بار است که مسابقات دهه فجر جودو با حضور ورزشکارانی از سراسر ایران در کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون جودو در مراسم اختتامیه حضور خواهد داشت و مسلما از افراد برتر برای حضور در تیم ملی استفاده خواهد شد.

سرپرست هیئت جودو استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای افراد برتر مدال و کاپ در نظر گرفته شده، یادآوری کرد: در صورتی که اسپانسرها نهایی شوند، جوایز مسابقات هم مشخص خواهد شد/س 

برچسب ها: کرمانشاه ، استان ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.