مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: به نفع خودم، باشگاه داماش و فدراسیون فوتبال است که دیگر در داماش نباشم.

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من از داماش گیلان استعفا نداده ام چون کار ما استعفایی نیست، باشگاه ما دولتی نیست که استعفا بدهیم بلکه قرار داد داریم و به استناد همان قرار داد هر وقت بخواهیم باید عدم همکاری مان را یک ماه زودتر به مالک باشگاه اطلاع دهیم که من هم همین کار را کردم. الان 10 روز از اعلام عدم همکاری من با داماش گذشته و 20 روز دیگر فرصت باقی مانده است و تا آن موقع مسئولیت دارم و بعدش می توانم بروم به نفع خودم، باشگاه داماش و فدراسیون فوتبال و به خصوص عسگری و دار و دسته اش است که بروم. می خواهم بروم تا یک عده راحت شوند مگر ایرادی دارد؟ البته من با داماش قطع همکاری می کنم اما در فوتبال خواهم بود، چون من و فوتبال نمی توانیم از هم جدا شویم.

وی افزود:  شدیدا از فدراسیون فوتبال دلخور و ناراحت هستم آنها با من مشکل دارند برای اینکه من حرفهایم را می زنم، تعارف نمی کنم،  باج نمی دهم و لابی نمی کنم، البته تنها من نیستم و خیلی های دیگر هم هستند که حرف دارند اما سکوت کرده اند چون می ترسند و نگرانند که برای تیم شان مشکل درست شود و ضربه بخورند.

وی تصریح کرد: در فدراسیون فوتبال رفتار های چند گانه وجود دارد تا الان فکر می کردم که کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می خواهد مسائل و مشکلات را بررسی کند تا بفهمد در فدراسیون و فوتبال ما چه خبر است. هر چه به او گفتم که مسائلی را بررسی کند چنین کاری را نکرد و هیچ تحقیق وبررسی انجام نشد و کسی را نگذاشت تا موشکافانه مسائل را تحلیل و بررسی کند این مسائل به ضرر فوتبال ایران است وحتما شرایط طوری است که نمی خواهند مشکلات فوتبال ما بررسی شود.
 
عابدینی در پایان گفت: اگر مدیر از مجموعه اش کار سلامت بخواهد، امکان ندارد که آن مجموعه خلاف کند اما دوستان ما به این مسائل توجه نمی کنند، کفاشیان فکر می کند اگر کمیته داوران یا برنامه ریزان در فدراسیون فوتبال اشتباه کنند به حساب او گذاشته نمی شود چون خودش را از همه چیز کنار کشیده است اما اشتباه می کند چون به حساب او گذاشته می شود. این مسائل دغدغه های من است اما کفاشیان  توجهی به آنها نمی کند و شاهد چنین اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال ایران هستیم./آق
برچسب ها: فدراسیون ، چون ، باج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار