عضو تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص بازیهای قهرمانی آسیا گفت: سطح این مسابقات از 5 دوره قبل بسیار بالاتر بود و تیم ها در بهترین سطح فنی قرار داشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فرید بلوک باشی عضو تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:  امسال سطح بازیها از 5 دوره قبل بالاتر بود و بازیکنان و تیم ها از لحاظ فنی در بهترین شرایط حضور داشتند. اکثر تیم ها از مربیان برزیلی یا آرژانتینی استفاده کرده و بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه درباره فینال مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی سختی بود. به معنای کلمه با بازیکنان، داوری و مسئولین جنگیدیم. 80 درصد سوت ها به نفع ژاپن زده می شد و این امر کار ما را سخت تر کرده بود اما با همت بالای بازیکنان و نکاتی که کادر فنی به بازیکنان گوشزد می کرد، توانستیم موفق شویم. معتقدم حضور در ارودهای تدارکاتی با تیم های برزیلی و اردوهای داخلی باعث شد تا استرس ما برای حضور در این پیکارها کم شود و از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر توانستیم در این بازیها موفق شویم و پیشرفت چشمگیری داشته باشیم به خاطر حضور در اردوهای تدارکاتی در سطح بالا بود.

بلوک باشی در ادامه در خصوص حضور در پیکارهای جام جهانی گفت: از همین حالا باید برای حضوری پر قدرت در پیکارهای جام جهانی تمرینات خود را آغاز کنیم. در این دوره ضعف هایی هم داشتیم و نیاز داریم تا در بازیهای سطح بالا شرکت کنیم تا روحیه و اعتماد به نفسمان بالا برود و استرسمان کمتر شود. از فدراسیون می خواهم همچون گذشته از تیم ملی فوتبال ساحلی و اوکتاویو حمایت کرده تا ما بتوانیم برای ایران افتخار آفرین باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار