شهردار منطقه 19 از بهره برداری و راه اندازی پرتال آموزش فرهنگ ترافیک منطقه 19 همزمان با دهه فجر خبر داد.


فتح الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پرتال آموزش فرهنگ ترافیک منطقه 19 با هدف ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی در زمینه ترافیک به شهروندان منطقه و جلب مشارکت آنها برای کاهش مشکلات ترافیکی، در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: شهروندان از طریق پرتال آموزش ترافیک منطقه 19 اطلاعاتی نظیر اخبار ترافیک مباحث آموزشی تصاویر آموزشی تصادفات، تصاویر انیمیشن ویژه کودکان و تمامی اطلاعات مربوط به حوزه حمل و نقل ترافیک را با صرف کوتاه ترین زمان دریافت می کنند.

فتح الهی ادامه داد: این پرتال گامی دیگر در هوشمندسازی حمل و نقل محسوب می شود. امیدواریم با این اقدام فرهنگ صحیح ترافیکی و انضباط رانندگان میان شهروندان هر چه بیشتر نهادینه شود.

وی با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات این طرح گفت: شهروندان می توانند برای دسترسی به مطالب تئوری و عملی این پرتال به آدرس www.trafficlg.ir‌ مراجعه و از طریق راهنماها از خدمات آن استفاده کنند.

فتح الهی در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان منطقه 19 افزود: نظرات و راهنمایی های شهروندان راهگشای ارائه خدمات بیشتر پرتال آموزش فرهنگ ترافیک منطقه 19 بوده که امیدواریم مشارکت آنها در این بخش موثر و جدی باشد./ز

برچسب ها: پرتال ، فرهنگ ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار