امام جمعه اردبیل گفت: آزادی بنیادی موجود در جمهوری اسلامی ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی افزود: به رغم توطئه های پیچیده ای دشمنان در سایه تلاش مدیران گمنام به پیش رفتیم و امروز به الگو تبدیل شدیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه امام راحل به پیروزی رسیده و دنیا را تغییر داد و هم اكنون نیز با هیبت و قدرت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهیم.

عاملی افزود: ایران هراسی كه هم اكنون وجود دارد اگر در مورد هر كشوری انجام می شد تا به حال سقوط كرده بود ولی با تلاش های شبانه روزی مسوولان در چینش ملت ها جا باز كردیم.

امام جمعه اردبیل همچنین گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران نبود دشمنان دنیا و نهادهای بین المللی را طوری چینش كرده بودند كه كشوری اجازه حركت پیدا نمی كرد ولی امروز در جایگاهی قرار داریم كه می توانیم تعیین تكلیف كنیم و این امر در مذاكرات هسته ای مشهود است.

وی با اشاره به این كه فشارها بر این مردم نتیجه معكوس دارد افزود: با وجود فشارهای حساب شده دشمنان با تحقق شعار نه شرقی و نه غربی و به لطف ولایت با قدرت و صلابت روی پای خود ایستاده ایم.

امام جمعه اردبیل با بیان این كه مسوولان نباید با مردم فاصله داشته باشند گفت: پیشرفت در زمینه های مختلف علمی و عرصه عمران ، آبادی ، فرهنگ و اقتصاد به سختی بدست آمده و با وجود این تلاش ها امروز ایرانی مقتدر آزاد . مستقل با زیرساخت های امنیتی بالا داریم كه با قدر اینها را بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در ادامه افزود: خدای متعال را شاكریم كه با وجود این همه فشار مردم بصیرت بالایی دارند و حضور مردم در پشتیبانی از نظام و انقلاب هر روز بیشتر می شود./س

برچسب ها: اردبیل ، آزادی ، بنیادی ، موجود ، در ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.